۴:۴۳:۵۳ - پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۳
نمانیده مرودشت خواستار شد: اختصاص بودجه ویژه برای تخت جمشید و پاسارگاد
 نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی رسیدگی به وضعیت تخت جمشید و پاسارگاد و اختصاص بودجه‌ای برای این مکان‌های تاریخی را خواستار شد. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمدمهدی برومندی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و حلول

 نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی رسیدگی به وضعیت تخت جمشید و پاسارگاد و اختصاص بودجه‌ای برای این مکان‌های تاریخی را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمدمهدی برومندی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر از تیم‌های ملی فوتبال و والیبال گفت: دعا کنید ان شاألله امشب تیم فوتبالمان تیم پیروز میدان باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و وضعیت عراق باید گفت امروز بر همگان اثبات شد که ایران تنها کشوری است که به دنبال ثبات در منطقه است و آمریکا بازی خطرناکی را در این منطقه آغاز کرده و طعم تلخ آن را خواهد چشید.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مدعیان دموکراسی از گروه‌های افراطی و تکفیری حمایت می‌کنند که ننگین‌ترین فجایع بشری را مرتکب می‌شوند. آمریکا بداند مردم سوریه و عراق اجازه نخواهند داد نقشه‌های شوم استکبار و صهیونیست‌ها در کشورشان عملی شود و انتخاب آقای بشار اسد مشت محکمی بر دهان آنها بود.

برومندی خطاب به آمریکا و غرب گفت: مگر نمی‌گفتید مردم سوریه علیه حاکمیت قیام کرده و حاکمیت سوریه‌ را قبول ندارند و بشار اسد مردم سوریه را به خاک و خون کشیده است؟ اما امروز به همه ثابت شد کسانی که مردم را به خاک و خون می کشند و سر مردم را از تن جدا می‌کنند تروریست‌های اجاره ای شما هستند.

وی یادآور شد: اگر مردم سوریه علیه حاکمیت خود بودند پس چگونه بالای ۱۰ میلیون رأی به رییس جمهوری قانونی خود دادند؟ آمریکا می‌خواهد شکست خفت بار خود را در عراق جبران نماید و داعش تروریست‌های اجاره‌ای را به عراق منتقل کرده که با هوشیاری ملت عراق و وحدت شیعه و سنی و همه اقوام و با هدایت مراجع و علمای اسلام این نقشه استکبار راه به جایی نخواهد برد.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد در مجلس در ادامه با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود همچون بیکاری در تذکر ی به وزیر کشور گفت: تقسیم کشور به پنج قطب بدون در نظر گرفتن مصالح کشور موج نگرانی را در استان فارس ایجاد کرده است؛ اگرچه روز گذشته رییس مجلس در جلسه علنی از طرف وزیر کشور این موضوع را منتفی اعلام کرد اما باید عرض کنم در صورت اصرار وزارت کشور به این مسئله با واکنش جدی و قانونی نمایندگان فارس مواجه خواهد بود.

برومندی در ادامه در تذکری به وزارت آموزش و پرورش به توجه به نقش و جایگاه نمایندگان و اقدام عملی در جهت ارتقای شأن آنها و رسیدگی به طرح رتبه بندی معلمان تأکید کرد.

نماینده مردم پاسارگاد در پایان با تاکید بر توجه جدی به تخت جمشید و پاسارگاد تشکیل کمیته‌ای در دولت برای رسیدگی به این مکان‌های تاریخی و اختصاص بودجه ویژه برای آنها را خواستار شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر