۱۵:۱۸:۱۴ - پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵
عیادت نماینده مردم مرودشت از مصدومان حادثه اتوبوس سربازان
نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در عیادت از مصدومان دو سانحه تصادف اتوبوس در بیمارستان شهید رجایی شیراز، گفت: ابراز رضایت مصدومان را در بیمارستان کاملا شاهد بودم.   به گزارش “وب دا” در شیراز، “محمدمهدی برومندی” در حاشیه این عیادت،

boromandi_x2x

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در عیادت از مصدومان دو سانحه تصادف اتوبوس در بیمارستان شهید رجایی شیراز، گفت: ابراز رضایت مصدومان را در بیمارستان کاملا شاهد بودم.

 

به گزارش “وب دا” در شیراز، “محمدمهدی برومندی” در حاشیه این عیادت، گفت: حادثه اخیر که اتفاق افتاد بسیار تلخ بود و سربازان ما که از پادگان ۰۵کرمان عازم شیراز بودند، در بین راه دچار سانحه تصادف شدند.

 

او با بیان اینکه این حادثه تلخ همه ملت ایران را ناراحت و نگران کرد، افزود: باید پیگیری های لازم در این زمینه صورت بگیرد که ما شاهد مشکلات این چنینی در کشور نباشیم؛ به طور قطع و یقین ما در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درخواست خواهیم کرد که یک گروه تحقیق و تفحص برای بررسی همه ابعاد این موضوع تشکیل شود و گزارش های لازم هم به مردم ارایه شود.

 

او ادامه داد: با توجه به وظایف کمیسیون امنیت ملی، از مقامات عالی، وزیر دفاع و همه دست اندرکاران برای بررسی همه ابعاد این موضوع خواهیم خواست که در کمیسیون حضور پیدا کنند و توضیحات لازم را به نمایندگان مجلس بدهند.

 

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در اینجا لازم می دانم تشکر کنم از مردم بسیار فهیم شهرستان نی ریز و استهبان که از ابتدای حادثه تلاش بسیار خوبی داشتند، همراهی و همکاری بسیار خوبی داشتند، مسوولان اجرایی شهرستان نی ریز که محل وقوع حادثه بوده، فرماندار و ستاد حوادث نی ریز که تلاش های بسیار ارزشمندی داشتند، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه علوم پزشکی و بخش اورژانس که کار انتقال مصدومان را هم به بیمارستان های ابتدا در نی ریز و استهبان و هم به بیمارستان شهید رجایی شیراز داشتند تشکر می کنم.

 

برومندی گفت: امروز من در دیداری که با برخی از مصدومان حادثه داشتم با اغلب این سانحه دیدگان صحبت کردم، وظیفه می دانم به عنوان نماینده مردم از همه تلاش های ارزشمند کارکنان، پرستاران، پزشکان، متخصصان و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی که زحمات بسیار زیادی را متحمل شدند و تلاش کردند،قدردانی کنم.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: ابراز رضایت مصدومان را در بیمارستان کاملا شاهد بودم، به ویژه کارکنان و مدیریت بیمارستان شهید رجایی که همه امکانات لازم را به کار گرفتند تا بتوانند برای حل مشکل مصدومان در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

 

او افزود: جراحی هایی که باید انجام شود و بیمارانی که باید اتاق عمل بروند را در بیمارستان بررسی کردیم، هم مصدومان رضایت داشتند و هم آنچه که به عنوان نماینده مردم و عضو کمیسیون امنیت ملی شاهد بودم، شاهد یک تلاش مضاعف در بیمارستان هستم که تشکر می کنم.

 

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی این مصیبت را به خانواده های معظم و معزز سربازان عزیز میهن اسلامی که در لباس مقدس سربازی جان عزیزشان را از دست دادند، تسلیت گفت و یادآور شد: به فرمایش حضرت علی(ع) که این روزها ایام شهادت آن امام بزرگوار است، “سرباز زینت کشور است”، این حادثه را به خانواده جانباختگان از شهرستان مرودشت تسلیت می گویم و آرزو می کنم که به نحوی برنامه ریزی کنیم تا شاهد چنین حوادث تلخی در میهن اسلامیمان نباشیم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر