۱۹:۱۴:۵۱ - چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵
نماینده مرودشت در مجلس: پتروشیمی مرودشت ظرفیت تبدیل شدن به پتروپالایشگاه را دارد
 نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاساردگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان مرودشت برای ساخت پالایشگاه دوم شیراز وجود دارد و می‌توان پتروشیمی مرودشت را به پتروپالایشگاه تبدیل کرد.   به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدمهدی برومندی در مراسم افتتاح طرح آمونیاک و اوره شهدای مرودشت اظهار داشت:

139503181220187877882074

 نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاساردگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان مرودشت برای ساخت پالایشگاه دوم شیراز وجود دارد و می‌توان پتروشیمی مرودشت را به پتروپالایشگاه تبدیل کرد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدمهدی برومندی در مراسم افتتاح طرح آمونیاک و اوره شهدای مرودشت اظهار داشت: امروز ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان مرودشت برای ساخت پالایشگاه دوم شیراز وجود دارد و می‌توان پتروشیمی مرودشت را به پتروپالایشگاه تبدیل کرد.

 

برومندی همچنین تصریح کرد: امروز بانوان و نیروهای بازنشسته پتروشیمی در شهرستان مرودشت نیازمند یک مجموعه ورزشی مجهز هستند و پتروشیمی مرودشت نسبت به ایجاد آن اقدام کند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد تصریح کرد: بیش از ۴۰ هزار دانشجوی فارغ‌التحصیل بیکار در شهرستان مرودشت وجود دارد و باید با توجه به حجم بالای جوانان بیکار موضوع جذب نیروهای بومی در اولویت پتروشیمی قرار گیرد.

 

برومندی به افتتاح طرح توسعه پتروشیمی شهدای مرودشت اشاره و تصریح کرد: در شرایط سخت سال‌های تحریم این طرح کلید خورد و کمتر کسی تصور می کرد که به نتیجه برسد.

 

وی افتتاح این طرح را نشانه تلاش دولت و دست اندرکارانی دانست که برای ایجاد زیرساختها و خوراک پتروشیمی سختی ها را متحمل شدند.

 

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این پروژه طی ۱۰ سال تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در سه سال گذشته با تسریع در روند اجرایی به پیشرفت ۱۰۰ درصدی و امروز به بهره برداری رسید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر