خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۱۰/۳۰ ۰۶:۳۰
شناسه خبر : 17921

نویسندگان مرودشتی، مقام برتر جشنواره داستان نویسی بروجن را کسب کردند

برترین های نخستین جشنواره منطقه ای داستان کوتاه چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه از سوی دبیرخانه جشنواره (اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن) اعلام شد.   به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در این جشنواره که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن ...

sdsds

برترین های نخستین جشنواره منطقه ای داستان کوتاه چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه از سوی دبیرخانه جشنواره (اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن) اعلام شد.

 

به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در این جشنواره که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن برگزار شد، ١٩٩ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که هیات داوران به ترتیب مهدی زارع از مرودشت، سیروس جمشیدی از شیراز و فاطمه عباس پور از کازرون را به عنوان برترین داستان نویسان این جشنواره در بخش بزرگسالان معرفی کردند.

 

از سوی هیات داوران آرزو فلاحی از مرودشت و مرتضی بیاره از اصفهان در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

 

صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت ضمن تبریک این موفقیت به مهدی زارع و آرزوفلاحی (زوج نویسنده موفق مرودشتی) اعلام کرد: سال هاست که حضور شایسته نویسندگان مرودشتی در تمام جشنواره های ادبی کشور تداوم دارد و امیدواریم بتوانیم با تکیه بر توانایی چهره های فرهنگی شهرستان، به زودی میزبان جشنواره داستان نویسی استانی باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در نخستین جشنواره منطقه ای داستان کوتاه هنرمندان استان های اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

 

جواد کارگران دهکردی دبیر جشنواره  افزود: نخستین جشنواره منطقه ای داستان کوتاه بروجن که با هدف کشف، پرورش و حمایت از داستان نویسان منطقه و تحقق عملی به شعار سال(اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل)، تشویق و ترغیب نویسندگان و ایجاد فضای مناسب برای کشف استعدادهای درخشان و شناسایی پتانسیل های ادبیات داستانی برگزار شد.

 

وی افزود: از تعداد ١٩٩ اثر رسیده به دبیر خانه جشنواره ١٠نفر از سوی هیات داوران برگزیده شدند که این تعداد ۵ نفر بزرگسال و ۵ نفر و کودک و نوجوان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

شهرستان بروجن در ۶٠ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.