۱۳:۱۶:۲۷ - یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳
هفته کاری شلوغ برای آموزش و پرورش مرودشت+ تصاویر
به گزارش ایوب پاکدل، مدیرروابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، این اداره درهفته ای که گذشت برنامه های متعددی را برگزار نمود.   بنا بر گزارش دریافتی “پارس دشت”، آغاز هفته با اعزام دانش آموزان پسر به مناطق جنگی جنوب کشور در قالب کاروان های راهیان نور همراه بود. با همکاری مشترک آموزش و پرورش

به گزارش ایوب پاکدل، مدیرروابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، این اداره درهفته ای که گذشت برنامه های متعددی را برگزار نمود.

 

بنا بر گزارش دریافتی “پارس دشت”، آغاز هفته با اعزام دانش آموزان پسر به مناطق جنگی جنوب کشور در قالب کاروان های راهیان نور همراه بود. با همکاری مشترک آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت، بیش از۵۰۰ دانش آموز مقطع متوسطه دوره دوم بوسیله ۱۴  دستگاه اتوبوس به مدت ۴ روز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

 

شنبه سوم آبان ماه نیز مصادف با برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی به طور همزمان در سراسر کشور بود. مدارس شهرستان مرودشت نیز در این روز، انتخابات خود را برگزار نمودند و در دو مدرسه نیز این برنامه بصورت نمادین، با حضور مسئولان شهرستان و مدیر آموزش وپرورش صورت گرفت.

 

هفته ای که گذشت همچنین توام با برگزاری مراسم یادبود برای دو فرهنگی جان باخته در سانحه تصادف جاده درودزن نیز بود. حادثه ای تلخ که فرهنگیان مرودشت را به سوگ نشاند. مدیریت آموزش و پرورش مرودشت با برگزاری مجلسی در محل مسجد الرسول این شهرستان یاد آن دو دبیر پرتلاش را گرامی داشت.

 

در این مراسم برخی از مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، امام جمعه شهر مرودشت و شهردار به همراه جمع کثیری از فرهنگیان مرودشت حضور داشتند و حجه الاسلام توسلی نماینده شورای نگهبان در شهرستان  نیز از سخنرانان آن بود.

 

از دیگر برنامه های اجرا شده در طول هفته می توان به استقبال از فاطمه طهماسبی بازیکن تیم ملی فوتبال دانش آموزی،  برگزاری جلسات مدیران مقطع متوسطه، جلسه تعاون و امور بیمه فرهنگیان شهرستان مرودشت و برخی مناطق در محل آموزش و پرورش، برگزاری جلسات متعدد انجمن اولیا و مربیان مدارس و جلسه هماهنگی مراسم سیزده آبان ماه اشاره کرد.

 

همچنین پنج شنبه هفته ای که گذشت مصادف با برگزاری یادواره ۱۳۴ شهید دانش اموز شهرستان مرودشت و ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز کشور بود. به همین منظور، باهمکاری آموزشگاه دخترانه نرجس و بسیج دانش آموزی شهرستان، مراسمی باشکوه در باشگاه فرهنگیان مرودشت برپا گردید.

 

حسن ختام برنامه های کاری آموزش و پرورش مرودشت، برنامه ریزی و شرکت در مراسم راه پیمایی یوم الله سیزده آبان بود. بدلیل تقارن این روز با عاشورای حسینی، بنابر تصمیم فرمانداری شهرستان، جمعه نهم آبان ماه، راه پیمایی سیزده آبان با شرکت مسئولان و مدارس شهرستان برگزار شد.

 

دانش آموزان مدارس مرودشت در این راهپیمایی با حمل پلاکاردهایی ضمن گرامیداشت یاد شهدای سیزدهم آبان ماه، فریاد انزجار خود از اعمال پلید استکبار جهانی را به گوش جهانیان رساندند.

P_20141026_083902

P_20141025_083032 P_20141025_083037 P_20141025_103924 P_20141025_104510  P_20141028_142020P_20141028_144539


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر