۱۳:۲۸:۲۶ - جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳
همایش بزرگ پیاده روی مرودشت برگزار شد
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، همایش بزرگ پیاده روی در مرودشت برگزار شد. به گزارش “پارس دشت” به همت شورای فرعی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرودشت و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، پیاده روی بزرگ خانواده در این شهرستان برگزار شد. این برنامه ساعت ۶:۳۰ صبح جمعه و با

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، همایش بزرگ پیاده روی در مرودشت برگزار شد.

به گزارش “پارس دشت” به همت شورای فرعی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرودشت و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، پیاده روی بزرگ خانواده در این شهرستان برگزار شد.

این برنامه ساعت ۶:۳۰ صبح جمعه و با همکاری دستگاه های ذی ربط شهرستان از جمله فرمانداری، شهرداری، ورزش و جوانان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، هلال احمر، سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی و … از میدان ملل تا بوستان پردیس تخت جمشید برگزار شد.

در ابتدای این برنامه سید یدالله حسینی فرماندار شهرستان مرودشت و محمد مهدی برومندی نماینده مردم شریف شهرستان های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی، به بیان سخنان و عملکرد خود در حوزه های مختلف پرداختند.

در ادامه، برنامه های متنوعی از جمله اجرای سرود ناشنوایان، پرواز پاراموتور، اجرای موسیقی توسط آقایان حسینی و مهرابی خوانندگان پاپ مرودشتی، اجرای روپایی توسط آقایان خسروی و ظهرابی، حرکت های رزمی توسط نینجاکاران و … اجرا شد.

سپس  یعقوب خسروانی معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار مرودشت، ضمن تشکر از حضور مردم شهرستان مرودشت و تلاش بی وقفه نهادهای مشارکت کننده در اجرای این برنامه، جوایز در نظر گرفته شده برای این برنامه را اعلام نمود و نحوه قرعه کشی را برای حاضران توضیح داد.

در خاتمه نیز با حضور جمعی از مسئولین، مراسم قرعه کشی ۲۰ کمک هزینه دو میلیون ریالی، ۲۰ دستگاه دوچرخه اهدایی از سوی نماینده مردم مرودشت و ۶۰ حواله  ۵۰۰ هزار ریالی خرید وسایل ورزشی بین شرکت کنندگان برگزار گردید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر