۱۲:۲۳:۵۱ - چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳
واگذاری هزار و ۴۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان مرودشتی
 یک هزار و ۴۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان مرودشتی واگذار شد.   به گزارش واحد مرکز خبر فارس، فرماندار مرودشت گفت در این شهرستان دو هزار و ۵۰۰ مسکن مهر در حال ساخت است که هزار و ۴۰ واحد امروز به افتتاح رسیده است.   حسینی گفت : پروژه هزار و ۲۸۰ واحدی هم

eilnafar.com201429122744IMG_8211

 یک هزار و ۴۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان مرودشتی واگذار شد.

 

به گزارش واحد مرکز خبر فارس، فرماندار مرودشت گفت در این شهرستان دو هزار و ۵۰۰ مسکن مهر در حال ساخت است که هزار و ۴۰ واحد امروز به افتتاح رسیده است.

 

حسینی گفت : پروژه هزار و ۲۸۰ واحدی هم با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ظرف حداکثر ۹ ماه آینده به مردم تحویل می شود.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در خصوص مسکن مهر کشور گفت: هم اکنون از دو میلیون و ۶۲۸ هزار واحد مسکن مهر یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را به اتمام رساندیم که از این تعداد یک میلیون و ۲۷۰ هزار واحد افتتاح شده است.

 

مهرآبادی افزود ۳۳۰ هزار واحد هم اکنون آماده افتتاح داریم که تا یک ماه آینده تحویل متقاضیان خواهد شد و ۴۰۰ هزار واحد هم در مرحله نازک کاری است که تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

 

وی در خصوص استان فارس گفت از ۱۲۳ هزار واحد مسکن مهر استان هم اکنون ۶۵۰۰۰ واحد تحویل شده که تا پایان سال ۱۲۰۰۰ واحد دیگر نیز تحویل متقاضیان خواهد شد.

 

وی اظهار امیدواری کرد که تمام واحدهای مسکن مهر استان فارس تا پایان سال آینده تحویل متقاضیان شود.

  1. اهل سهل اباد   شهریور ۱۳, ۱۳۹۳  

    کدوم افتتاح؟ این خونه ا فکرکنم تا دوسال دیگه هم قابل استفاده نباشن. البته مردم که و رضایتشون که مهم نیست. مسئولا باید راضی باشن که خدا رو شکر


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر