۱۶:۰۳:۰۸ - سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
وقتی “خاله زنک مطبوعات” چهره واقعی اش را رو کرد!
هفته گذشته «ذ» که بین مطبوعاتی ها به خاله زنک معروف است، خوی شیطانی خودش را دوباره نشان داد و برای یکی از بانوان فعال در عرصه رسانه، دردسر آفرید.   این مدیر مسئول رسانه ای که تنها هنرش، رجز خواندن در جمع های زنانه و غیبت و بدگویی پشت سر همکاران است، از فرصت

45887564-ugly-witch-disguise-stock-photo

هفته گذشته «ذ» که بین مطبوعاتی ها به خاله زنک معروف است، خوی شیطانی خودش را دوباره نشان داد و برای یکی از بانوان فعال در عرصه رسانه، دردسر آفرید.

 

این مدیر مسئول رسانه ای که تنها هنرش، رجز خواندن در جمع های زنانه و غیبت و بدگویی پشت سر همکاران است، از فرصت عدم حضور هیات رئیسه خانه مطبوعات در جلسه نشست خبری با فرماندار نهایت استفاده را برده و با تخریب و تهمت نسبت به یکی از بانوان رسانه ای حاضر در جمع، به طرز ناجوانمردانه ای به وی حمله نمود.

 

این فرد که تخلفات زیادی در حوزه رسانه از او مستند شده، وقتی دید آب گل آلود است و فرماندار تازه از راه رسیده، خبر از کم و کیف فعالان رسانه ای مرودشت ندارد، بدون اشاره به سابقه تخلفات مالی خویش و دسته گلهای فراوانی که به آب داده، به مسئول روابط عمومی فرمانداری تهمت زد و او را در حضور فرماندار تخریب نمود.

 

این اقدام بی شرمانه (حمله به یک بانوی فعال در عرصه رسانه) آن هم در جلسه ای که همان بانو، میزبان است و زحمت برگزاری جلسه را کشیده، فقط و فقط از عهده یک فرد بی اخلاق و بی ادب بر می آید والبته سابقه خاله زنک مطبوعات نشان داده که در حوزه بی شرمی، سرآمد روزگار است.

 

جالب اینکه این فرد بی ادب، در همان جلسه با کمال وقاحت لوح تقدیر و کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی تهیه شده توسط روابط عمومی فرمانداری را در جیب گذاشته و بعد به مسئول روابط عمومی بی احترامی و توهین نمود!

 

همین به ظاهر آقا که مدتی قبل به دلیل سواستفاده، در دفتر کار و درحضور همکارانش، سیلی محکمی را از نامزد سابقش دریافت کرده بود، هر وقت فرصتی گیر می آورد، شخصیت واقعی خودش را نشان داده و عقده های خود را بر سر دیگران آوار می کند.

 

برای پی بردن به نمک نشناسی و شخصیت واقعی این خاله زنک، بد نیست بدانید همین آقا از یک طرف شکایت رئیس یکی از ادارات فرهنگی را در دادگاه می کند و بعد در روز خبرنگار سر سفره همان رئیس در رستوران نشسته، چلو کباب همان رئیس را می خورد و لوح تقدیر و کارت هدیه همان رئیس را در جیب گذاشته و به خانه می برد.

 

و یا در جلسه دیدار اصولگرایان با فرماندار جدید با وقاحت تمام در جلسه نشسته و خود را اصولگرا جا زده و عکس یادگاری می اندازد اما در هفته بعد در انتخابات یکی از احزاب اصلاح طلب حاضر شده و در انتخابات هیات رئیسه نیز شرکت می کند! و بعد هم می گوید: «یهویی بیدار شدم و خودم را در جمع اصولگرایان دیدم و بعد از مدت ها فعالیت در رسانه، اصولگرایان شهر را نمی شناختم!» جل الخالق از این دو رنگی و نا ن به نرخ روز خوری!

 

همین خاله زنک که دم از اصلاح طلبی می زند، بخاطر مشکلات شخصی و عقده های فراوانش و با هدف تسویه حساب با فردی که دله دزدی های او را رو کرده، تا توانست اولین فرماندار اصلاح طلب دولت تدبیر را تخریب کرد و بد و بیراه گفت!

 

همین آقای «ذ» در سالهای گذشته و به گفته یکی از دوستان خودش، آگهی زمین های مجهول الهویه شهر را چاپ کرده و پورسانت فراوانی گرفته و در شیراز خانه خریده است.

 

وی بلایی به سر دوست وهمکار سابقش آقای «ش» آورد که خانه و زندگی اش از هم پاشید و بخاطر خیانت های خاله زنک، همسر و خانه اش را از دست داد و الان آواره کوچه و خیابان است.

 

همین آقا چندسال قبل، یکی از فعالان رسانه ای به نام آقای «ر» را به همکاری دعوت کرد و بعد از اینکه رابطه کاری اش را با او قطع کرد، با پنهان کردن سند تسویه حساب های مالی، به آن فعال رسانه ای تهمت زد و با طرح شکایت در دادگاه خسارت مالی فراوانی به او وارد کرد و تاوان گرفت.

 

این خاله زنک معروف که محبوبیتی در میان اکثریت صنف خودش ندارد، حق الزحمه همکاران سابق خودش را بالا کشیده و بدون شرمندگی از نپرداختن حق الزحمه این افراد، در جلسات حاضر شده و به این و آن تهمت می زند!

 

امیدواریم با هوشیاری فعالان رسانه و آگاهی از شخصیت واقعی خاله زنک مطبوعات، فضای تخریب و تهمت برای افرادی چون وی فراهم نشود و فضای ذهنی مسئولین و شهروندان تحت تاثیر دشمنی های شخصی و عقده های فرو خورده چنین اشخاصی قرار نگیرد.

 

توضیح: این متن، تخیلی است و افراد در حاضر در متن، تمثیلی هستند!


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر