۵:۲۵:۴۲ - پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
پیاده روی کارکنان بیمارستان مرودشت به مناسبت هفته سلامت+ تصاویر
مجموعه جهانی تخت جمشید، میزبان برنامه پیاده روی کارکنان بیمارستان شهید مطهری مرودشت بود.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری مرودشت، در دومین روز از هفته سلامت، ۳۰۰ نفر از کارکنان و خانواده های بیمارستان شهید مطهری و اعضاء سازمان نظام پرستاری شهرستان مرودشت با برگزاری برنامه پیاده روی،

IMG_6220

مجموعه جهانی تخت جمشید، میزبان برنامه پیاده روی کارکنان بیمارستان شهید مطهری مرودشت بود.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری مرودشت، در دومین روز از هفته سلامت، ۳۰۰ نفر از کارکنان و خانواده های بیمارستان شهید مطهری و اعضاء سازمان نظام پرستاری شهرستان مرودشت با برگزاری برنامه پیاده روی، پیام هفته سلامت «شکست دیابت» را ترویج  دادند.

 

این پیاده روی، با حضور رئیس و مدیر بیمارستان، از پارکینگ تخت جمشید شروع شد و پس از عبور از محوطه جنوب شرقی تخت جمشید در بوستان پردیس با صرف صبحانه سالم و اهداء جوائز به شرکت کنندگان به پایان رسید.

 

در حاشیه این مراسم، علی رضا خسروی از قهرمانان روپایی در ایران به انجام حرکات نمایشی با توپ در جمع خانواده های کارکنان بیمارستان مرودشت پرداخت.

 

ازجمله برنامه های دیگر بیمارستان شهید مطهری مرودشت در هفته سلامت می توان به برپایی غرفه محصولات بدون قند،کنترل قندخون، فشارخون و قد و وزن، ارائه مشاوره تغذیه به بیماران و پرسنل به صورت رایگان و آشنایی دانش آموزان با بیماری دیابت و عوارض آن نام برد.

 

IMG_6278 IMG_6300 IMG_6305 IMG_6310


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر