خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۷/۲۹ ۲۰:۵۱
شناسه خبر : 4062

پیشنهاد های معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مرودشت به مناسبت روز تکریم خانواده

به گزارش “پارس دشت”، معاونت اجتماعی فرماندهی نیرو انتظامی شهرستان مرودشت به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجم ذی الحجه روز خانواده وتکریم باز نشتگان با تبریک این روز به خانواده های محترم به ویژه مرودشتی های فهیم و ولایت مدار،هشدارهایی به شرح ذیل جهت مراقبت از فرزندان وحفظ کانون گرم خانواده ها ارائه و ...

80743951-4569855

به گزارش “پارس دشت”، معاونت اجتماعی فرماندهی نیرو انتظامی شهرستان مرودشت به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجم ذی الحجه روز خانواده وتکریم باز نشتگان با تبریک این روز به خانواده های محترم به ویژه مرودشتی های فهیم و ولایت مدار،هشدارهایی به شرح ذیل جهت مراقبت از فرزندان وحفظ کانون گرم خانواده ها ارائه و از آنان درخواست نمود: با بکارگیری این هشدار ها در صیانت از فرزندان خود که همان آینده سازان این مرزو بوم هستند بکوشند و با مشارکت دادن فرزندان در برقرای امنیت پایدار در سطح اجتماع، متولیان برقراری نظم و امنیت را یاری رسانند.

 

۱ – با محبت صادقانه و منطقی فرزندمان را سیراب کنیم تا به محض دیدن ذره ای محبت فریبکارانه و عرضه سراب به جای آب به هرکس وناکس دل نبندند ودر دام شیطان گرفتار نشوند.

 

۲-در محیط خانه احترام به ارزش ها، هنجارها وپایبندی به قانون را به فرزندانمان بیامورزیم.

 

۳-مشکلات روحی و روانی فرزندتان را با مشاوره در میان بگذارید.

 

۴-بکوشید الگوی مناسبی برای فرزند خود باشید و در مورد بد آموزی فرزندتان از الگوی نامناسب خانوادگی و محیط محتاط باشید.

 

۵- والدین گرامی ارتباط عاطفی خود را با فرزندان روز به روز تقویت کرده و عواملی که باعث ضعف این روابط می باشند شناسایی کرده و آنها را ازبین ببرید.

 

۶- اگر در خیابان یا دیگر اماکن، فرد یا افراد مزاحم شما شدند بدانید که شما هیچ جرمی مرتکب نشده اید و فقط مزاحمین شما مجرم هستند پس در اولین فرصت آن موضوع را با والدین یا همسرتان در میان گذاشته و از این بابت هرگز نترسید.