۷:۳۲:۳۲ - سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴
چشم انتظاری دانش آموزان روستای بیدگل، کی پایان می یابد؟+ تصاویر
پارس دشت- علی مراد خداکرمی، رئیس شورای اسلامی بیدگل از توابع رامجرد مرودشت، در خصوص وضعیت مدرسه ابتدایی شهید یوسفی این روستا اظهار داشت: پس از گذشت بیش از ۶ سال از تخریب دبستان شهید یوسفی، این مدرسه، علیرغم وعده های مسئولین، امسال نیز به مردم بیدگل تحویل داده نشد تا دانش آموزان مشتاق تحصیل

IMG_4992

پارس دشت- علی مراد خداکرمی، رئیس شورای اسلامی بیدگل از توابع رامجرد مرودشت، در خصوص وضعیت مدرسه ابتدایی شهید یوسفی این روستا اظهار داشت: پس از گذشت بیش از ۶ سال از تخریب دبستان شهید یوسفی، این مدرسه، علیرغم وعده های مسئولین، امسال نیز به مردم بیدگل تحویل داده نشد تا دانش آموزان مشتاق تحصیل این منطقه، همچنان از داشتن فضای آموزشی مناسب محروم باشند.

غلامرضا یوسفی یکی از اعضای شورای اسلامی این روستا در خصوص وضعیت دبستان بیدگل ابراز کرد: این مدرسه، سال ۸۸ از سوی سازمان نوسازی و با هدف فراهم کردن فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان تخریب شد اما این پروژه در حال حاضر و پس از گذشت چند سال، تنها ۱۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این اصلأ مورد رضایت اهالی منطقه نیست.

یاسر رستمی نیا دیگر عضو شورای روستای بیدگل ابرج نیز به پیگیری های صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و گفت: در سفر دکتر رئیسی، معاون نوسازی مدارس وزارت آموزش و پرورش که به دعوت نماینده محترم صورت گرفت و همچنین در بازدید مهندس دست نیان معاون نوسازی مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان فارس از این دبستان، مقرر گردید که این واحد آموزشی، مهرماه سال ۹۴ به بهره برداری برسد اما ظاهر این مجموعه بیانگر این است که این اتفاق شاید تا سال دیگر هم نیفتد! وی ادامه داد: در این مدت، پیگیری های بسیاری با مسئولین شهرستان و استان داشته ایم و حتی مشکلات موجود را در رسانه های استانی نیز منعکس کردیم اما متأسفانه هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

نصیب اله ایزدی دهیار روستای بیدگل نیز با اشاره به موقعیت روستای بیدگل بعنوان مرکز دهستان ابرج خاطرنشان ساخت: مدارس این روستا، میزبان دانش آموزان روستاهای همجوار نیز می باشد و تأخیر در اجرای این پروژه باعث شده ساکنین هفت روستا، درگیر این مسئله شوند.

وی افزود: در حال حاضر مدرسه راهنمایی این روستا نیز به دلیل ترک برداشتن دیوارها و ایمن نبودن ساختمان، تخلیه شده و مجبورهستیم دانش آموزان ابتدایی(دخترانه و پسرانه)، راهنمایی(دخترانه) را در دبیرستان دخترانه این روستا مستقر کنیم که معضلات این مسئله، بر کسی پوشیده نیست.

مسئولین این روستا، در پایان ضمن عذرخواهی از اهالی شریف منطقه ابرج و به ویژه روستای بیدگل، و همچنین تشکر از صبر و حوصله ای که در این مدت بخرج داده اند اعلام داشتند که همچنان پیگیر رفع این مشکل هستند و در این راه، ذره ای از منافع مردم کوتاه نخواهند آمد.

IMG_4991 IMG_4994 IMG_4992 IMG_4997 IMG_5004


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر