۱۴:۴۰:۴۶ - شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳
چه خبر از معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مرودشت؟!
پارس دشت- معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری، فی نفسه جایگاهی حساس و تأثیرگذار است. پرداختن به امور روزمره مردم، وقایع اجتماعی، اتفاقات رخ داده در گستره تحت مدیریت و عکس العمل نشان دادن در برابرحوادثی که هر روزه عامه مردم را تحت تأثیر قرار می دهد، حداقل انتظاری است که مردم و اصحاب رسانه از

rasool zare
پارس دشت- معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری، فی نفسه جایگاهی حساس و تأثیرگذار است. پرداختن به امور روزمره مردم، وقایع اجتماعی، اتفاقات رخ داده در گستره تحت مدیریت و عکس العمل نشان دادن در برابرحوادثی که هر روزه عامه مردم را تحت تأثیر قرار می دهد، حداقل انتظاری است که مردم و اصحاب رسانه از فرد تصدی کننده این معاونت دارند. این ویژگی در شهرستان مرودشت که همواره «حوادث و اتفاقات فردی و اجتماعی» بر افکار عمومی سایه انداخته و جو شهرستان، استان و حتی کشور را تحت تأثیر قرار می دهد، بیشتر از سایر نقاط استان مورد انتظار است. توقع می رود حساسیت های مردم نسبت به آنچه رخ می دهد، در سخنان و اظهار نظرهای معاونت محترم سیاسی، اجتماعی فرمانداری مشهود باشد.

 

برای اصحاب رسانه جای شگفتی است که علیرغم اتفاقات سه چهار ماه گذشته (درگذشت دو تن از دبیران آموزش و پرورش در جاده درودزن، مفقود شدن نوجوان امید کرمی، درگذشت رتبه اول کنکور تجربی در شهرستان مرودشت زنده یاد محمد دهقان فارسی، گلایه فراوان خریداران مسکن مهر، بلاتصدی ماندن سه ماهه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، پاسخگو نبودن برخی از ادارات مانند پست و مخابرات نسبت به مطالبات عمومی مردم و موارد زیادی از این دست) هیچگونه اظهار نظر رسمی از سوی رسول زارع معاونت محترم سیاسی اجتماعی فرمانداری در فضای رسانه ای شهر، منعکس نگردیده است.

 

یاد یعقوب خسروانی معاونت سابق سیاسی اجتماعی فرمانداری بخیر که در اکثر موارد اقدام به پیگیری و یا اظهار نظر در زمینه وقایع و رخدادهای فرهنگی اجتماعی می نمود و ارتباط نزدیک و صمیمانه ای با اصحاب رسانه داشت.

  1. جلال   آذر ۱۵, ۱۳۹۳  

    اینو خوب اومدی داداش. ببینیم کی گوش می کنه؟

  2. حسین مختاری   آذر ۱۵, ۱۳۹۳  

    متاسفانه کمتر شدن ارتباط معاونت سیاسی با رسانه ها در روابط عمومی هم مشاهده میشه. لازمه آقای فرماندار فکری به حال این موضوع کنند.

  3. دلواپس   آذر ۱۶, ۱۳۹۳  

    شما خبرنگار هستیدیاباجگیر
    خسروانی هوای شماروداشت خوب بود ، بنده خدازارع که اهل کار و پیگیری هست چون دم ودود شمارارنمی بینه فعال نیست …..
    مدیر سایت اگه واقعا بی طرف هستی وهدفت شفا سازی این مطلب رو بذار توسایت

    پارس دشت:
    دوست گرامی، اطلاع رسانی پیگیری های انجام شده، از مهمترین اصول مدیریتی و دانستن آن، از حقوق ابتدایی شهروندان است. همچنین نیازی به توضیح نیست که تعریف «رابطه نزدیک با رسانه» هرگز به معنای هواداری و … نبوده است بلکه دلالت بر ارتباط خبری دو سویه بین جناب خسروانی و رسانه های شهرستان دارد.

  4. مجاب   آذر ۱۶, ۱۳۹۳  

    با سلام خدمت مدیر محترم سایت. این بنده خدا دلواپسِ چی هست؟
    آقای دلواپس عزیز اگر موتوردلواپسیت را خاموش کنی و یک بار دیگه متن را بدقت بخونی متوجه میشی که توی مطلب نگفتن آقای زارع(که با منطق خودت، احتمالا دم ودود شما را می بینه) کار نکرده بلکه گفتن اطلاع رسانی و اظهار نظر نکرده!
    پسر خوب بجای دلواپسی که دو زار نمی ارزه پاشو حواست را جمع کن و سوتی نده…

  5. حسینی فاروق   آذر ۱۹, ۱۳۹۳  

    مدیرمسئول محترم باسلام اگر ازشخصیت اجتماعی رسول زارع خبرداشتی اینقدربی انصاف بازی درنمی اوردی اقارسول اهل حاشیه سازی ورسانه ای شدن نیست اومردعمل است .

  6. مجید   آذر ۲۰, ۱۳۹۳  

    آقای حسینی فاروق؛ سلام
    امثال شما هستید که ندانسته قضاوت کرده و اجازه رشد و توسعه فرهنگی را به این شهر و مردمش نمی دهید. پس به گفته شما تمام مسئولین کشور که هر روز با رسانه ها گفتگو کرده و مشکلات مردم را مطرح می کنند مشغول «حاشیه سازی و رسانه ای شدن» هستند؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی شما ضررهای گفتگو با رسانه را میدانید و رییس جمهور نمی داند؟ شما می دانید و رییس مجلس نمی داند؟ این همه مسئول از صبح تا شب در رسانه ها حضور دارند و فقط حضور معاون سیاسی مرودشت در رسانه ها باعث حاشیه سازی می شود؟ جل الخالق!
    آخر برادر خوب کجای این متن بی انصافی شده که پاشنه کشیده ای و در حمایت از آقای رسول زارع به میدان آمده ای. ظاهرا خبر نداری که اصلا معاون سیاسی اجتماعی یعنی چه؟
    برای این که بهتر متوجه شوی، نگاهی به اظهار نظرهای سایر معاونین سیاسی مرودشت در دوره های قبل بینداز! اگر کسی بلد نیست از ظرفیت های پستی که در اختیار دارد استفاده کند بهتر است تجربه این کار را کسب کند. معاون سیاسی باید در امورات روزمره مردم ورود کرده و پیگیر منافع عمومی باشد. مثلا همین بیچاره ای که در پتروشیمی مجروح شده و کسی پاسخگوی او و خانواده اش نیست. شخصیت آرام و ساکت خوب است اما نه در پست معاون سیاسی اجتماعی شهری به وسعت و مشکلات مرودشت.
    اگر کسی به سکوت علاقه دارد بهتر است برود کتابدار کتابخانه عمومی شود.

  7. مهدی روزدار   دی ۲۱, ۱۳۹۳  

    باسلام
    زادگاهم با رسول زارع یکی است و بیشتر از هر کسی ایشان را می شناسم . فردی بی حاشیه ، باشخصیت ، پیگیر مسائل و مشکلات . آیا اصحاب رسانه سراغ ایشون رفتند که ایشون امتناع کردن یا پاسخ ندادن . لازم به ذکر است ایشون فقط خودشون هستند و نقش بازی نمی کنند و به مردم دروغ نمی گویند .!!!!!!!
    پاسخ دادن

  8. حسین کوچیکو   بهمن ۱۱, ۱۳۹۳  

    هر دو معاون سابق فرماندار بسیار ضعیف بودند آقای زارع جوان با شخصیتی است که یک بار در استانداری ملاقاتش کردم که اتفاقا نسبت به شهرستان مرودشت خیلی تعصب دارد الله برای تو خریدم که الله نگهدار تو باشد


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر