۱۸:۵۲:۳۶ - دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
کدام معاون رییس جمهور به مرودشت می آید؟
دکتر حسن روحانی صبح روز چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۹۴ به همراه هیات دولت به استان فارس سفر می کند.   به گزارش مرودشت نا، دکتر حسن روحانی صبح روز چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۹۴ به همراه هیات دولت به استان فارس سفر می کننپد و در این سفر دو روزه مشکلات استان فارس رصد و برای

400_302410_232

دکتر حسن روحانی صبح روز چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۹۴ به همراه هیات دولت به استان فارس سفر می کند.

 

به گزارش مرودشت نا، دکتر حسن روحانی صبح روز چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۹۴ به همراه هیات دولت به استان فارس سفر می کننپد و در این سفر دو روزه مشکلات استان فارس رصد و برای حل آنها تصمیماتی گرفته می شود.

 

لازم به ذکر است از میان مسئولان هیات دولت، دکتر مسعود سلطانی فر معاون ریاست جمهور و رییس سازمان گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی کشور روز چهارشنبه در مسجد الرسول مرودشت در جمع مردم شهید پرور شهرستان مرودشت حاضر می شود.

 

سلطانی فر در تاریخ در ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ و پس از استعفای محمدعلی نجفی از ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با حکم رییس جمهور  عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

  1. جواد   اردیبهشت ۸, ۱۳۹۴  

    خوبه. اون وقت کی قراره به ایشون بگه اوضاع مرودشت چه جوره؟ کی قراره بگه فرماندار دولت قبل هنوز سر جاشه؟ بگه نماینده محترم اجازه نمی ده بچه های مرودشت رشد کنند؟


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر