۷:۵۲:۳۶ - سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵
کشف بیش از ۲۸ میلیارد کالای قاچاق در فارس
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران این نیرو در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های کازرون، سروستان، مرودشت و لامرد، مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۲۸ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال کشف کردند.   به گزارش دریافتی ایرنا از فرماندهی انتظامی فارس، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی بیان داشت: در بازرسی از هشت دستگاه

??????????????????????????????????????????????????????????

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران این نیرو در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های کازرون، سروستان، مرودشت و لامرد، مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۲۸ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال کشف کردند.

 

به گزارش دریافتی ایرنا از فرماندهی انتظامی فارس، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی بیان داشت: در بازرسی از هشت دستگاه خودرو سبک و سنگین که حامل این کالاهای قاچاق بود، ۸۴ تن و ۸۰۰ کیلوگرم برنج، چهار هزار و ۹۸۵ کیلوگرم ریشه شیرین بیان، یک هزار و ۲۰ دستگاه بخاری برقی، ۳۶ جعبه بزرگ حاوی انواع ابزارآلات، ۲۲۰ دست انواع پوشاک، ۱۲۴هزار نخ سیگار خارجی و یک هزار و ۴۲۲ عدد نوشیدنی و آدامس فاقد مدارک قانونی کشف شد.

وی، با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله های قاچاق ۲۸ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: هشت نفر در ارتباط با این کالاهای قاچاق دستگیر شده اند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر