۹:۲۴:۰۰ - جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴
کشف کالای قاچاق در مرودشت
فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” استان از کشف مقادیری کالای قاچاق از سه دستگاه اتوبوس در آن شهرستان خبر داد.   باشگاه خبرنگاران جوان- سرهنگ دوم “دلاور القاصی مهر” فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق و برخورد با

3703987_222

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” استان از کشف مقادیری کالای قاچاق از سه دستگاه اتوبوس در آن شهرستان خبر داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان- سرهنگ دوم “دلاور القاصی مهر” فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق و برخورد با متخلفان به سه دستگاه اتوبوس در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

 

سرهنگ دوم”القاصی مهر” افزود: در بازرسی از این سه دستگاه اتوبوس تعداد ۱۳۶ثوپ کاپشن و شلوار زنانه خارجی، دو دستگاه ماشین لباسشویی ال جی، دو دستگاه تلویزیون ال ای دی۴۳اینچ ال جی، یکدستگاه تلویزیون ال ای دی ۴۳ اینچ سامسونگ و تعداد ۹عدد باطری خودرو سنگین فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” بیان کرد: در همین راستا سه دستگاه اتوبوس توقیف، سه نفر متهم به نام های “الف – م”،”ع– ر” و “ک-خ” دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

سرهنگ دوم”القاصی مهر”با اشاره به گسترش قاچاق و اثرات سوء و منفی که بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را در جامعه برهم می زند گفت: پلیس مصمم است با متخلفان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر