۱۲:۵۳:۲۳ - دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
کشف ۱۰۹ هزار نخ سیگار قاچاق
فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از کشف ۱۰۹ هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.   خبرگزاری تسنیم– فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف ۱۰۹ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق در یکی از محورهای روستایی در اطراف این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای تشدید فعالیت قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق کالا و ارز،

139311121504093544643224

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از کشف ۱۰۹ هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.

 

خبرگزاری تسنیم فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف ۱۰۹ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق در یکی از محورهای روستایی در اطراف این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای تشدید فعالیت قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پاسگاه انتظامی ابرج اقدام به شناسایی یکی از قاچاقچیان کالا کردند که در تهیه و توزیع سیگار خارجی و قاچاق فعالیت داشت.

 

سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی در یک عملیات پلیسی این قاچاقچی سیگار را دستگیر و از وی ۱۰۹هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و وسیله نقلیه وی را نیز توقیف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه ارزش ریالی سیگار کشف شده بیش از ۱۳۰ میلیون ریال است خاطرنشان کرد: پلیس در شهرستان مرودشت، در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” و در جهت حمایت از تولیدات داخلی و مقابله با ورود کالاهای خارجی قاچاق و برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا با تمامی امکانات خود تلاش خواهد کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر