۲۱:۰۴:۴۴ - جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
کلنگ زنی پروژه های شهرداری مرودشت با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر
به گزارش روابط عمومی شهرداری  در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی  کلنگ ساختمان شهرداری و فرهنگسرای بزرگ شهر با حضور امام جمعه محترم شهرستان مرودشت، مسئولین شهرستان به زمین زده شد. امام جمعه محترم شهر مرودشت در آیین کلنگ زنی ساختمان فرهنگ سرای بزرگ شهر بیان داشت: تربیت فرزندان و آینده سازن

IMG_2141

به گزارش روابط عمومی شهرداری  در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی  کلنگ ساختمان شهرداری و فرهنگسرای بزرگ شهر با حضور امام جمعه محترم شهرستان مرودشت، مسئولین شهرستان به زمین زده شد.

امام جمعه محترم شهر مرودشت در آیین کلنگ زنی ساختمان فرهنگ سرای بزرگ شهر بیان داشت: تربیت فرزندان و آینده سازن ایران اسلامی می بایست در اولویت مجموعه فرهنگی و خدماتی شهرستان قرار گیرد چراکه جوانان می بایست از همین روزهای نوجوانی در حوزه های مختلف آموزش ببینند تا بتوانند  آینده سازان این مملکت باشند.

مهندس جعفری شهردار مرودشت نیز در ادامه سخنان امام جمعه محترم مرودشت  افزود: حضور شهروندان  در اماکن مختلف شهرداری  جهت انجام درخواست های خود با توجه به پراکندگی جغرافیایی این اماکن، نهایتا باعث نارضایتی هایی شده بود که این مهم در اولویت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته و ساختمان شهرداری مرودشت در زمینی به مساحت ۱۳۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به صورت تجمیعی در دستورکار قرارگرفت.

مهندس جعفری در ادامه افزود: کمبود ساختمان فرهنگسرا با امکانات متعدد در شهر احساس می شد و این مهم بررسی و ساختمان فرهنگسرای بزرگ شهر در زمینی به مساحت۱۸۴۶ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال با امکاناتی  از قبیل سالن برگزاری همایش باظرفیت بیش ۸۰۰ صندلی قرائت خانه- کلاسهای آموزشی و …. تقدیم شهروندان خواهد شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر