۳:۲۹:۵۷ - دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
کمک ۲ میلیارد ریالی مردم ارسنجان به ایتام
مدیر کمیته امداد شهرستان ارسنجان گفت: سال ۹۳ مردم این شهرستان دو میلیارد و ۱۳۲ میلیون و ۵۶۴ هزار ریال در قالب طرح های اکرام و محسنین به مددجویان یتیم زیر پوشش این کمیته کمک کردند.   فرج الله شهریاری در گفت و گو با ایرنا افزود:از این میزان ۱۵۵ میلیون و ۱۶۴ هزار ریال

81577068-6397947

مدیر کمیته امداد شهرستان ارسنجان گفت: سال ۹۳ مردم این شهرستان دو میلیارد و ۱۳۲ میلیون و ۵۶۴ هزار ریال در قالب طرح های اکرام و محسنین به مددجویان یتیم زیر پوشش این کمیته کمک کردند.

 

فرج الله شهریاری در گفت و گو با ایرنا افزود:از این میزان ۱۵۵ میلیون و ۱۶۴ هزار ریال آن به صورت نقدی و ۵۸۰ میلیون و ۹۱۷ هزار ریال آن به صورت کالا بود که بین مددجویان یتیم زیر پوشش این نهاد و فرزندان طرح محسنین توزیع شد.

 

وی گفت:هم اینک ۱۰۵ نفر یتیم و ۲۱ نفر در قالب طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ارسنجان قرار دارند و افراد نیک اندیشی که مایل به کمک به این دسته از مددجویان هستند می توانند با شماره تلفن های ۷۴۰۳ ۴۳۵۲ ۰۷۱ و ۲۲۴۸ ۴۳۵۲ ۰۷۱ تماس بگیرند.

 

طرح های ‘اکرام ایتام و محسنین’، از جمله طرح­ هایی هستند که کمیته امداد با هدف استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می­ کند. طرح ‘اکرام ایتام’ مختص کودکانی است که پدر خود را از دست داده ­اند.

 

طرح ‘محسنین’ مربوط به کودکانی است که پدر و مادر از یکدیگر جدا شده و فرزند تحت سرپرستی مادر قرار دارد و یا آن­ که پدر در قید حیات است اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست. تشخیص نیازمند بودن این خانواده ­ها از سوی کارشناسان کمیته امداد انجام می ­شود.

 

در هر یک از طرح های یاد شده، فرد خیر می ­تواند حامی تعدادی از این کودکان شود. فرد حامی باید ماهانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال به حساب هر یک از کودکان تحت حمایت خود واریز کند. وی پس از سه ماه پرداخت متوالی می­ تواند با هماهنگی کمیته امداد کودک تحت حمایت خود را ملاقات کند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر