خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۹/۰۷ ۰۸:۴۱
شناسه خبر : 17447

گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

به مناسبت اربعین حسینی و دوم آذر سالروز تاسیس بسیج دانشجویی و گرامیداشت هفته بسیج مراسمی با حضور دکترسید ابراهیم  حسینی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، دکتر حبیب اله ابراهیمی معاون دانشجویی و فرهنگی، اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی  در سالن  حافظ برگزار شد.   به گزارش دریافتی پارس دشت از خبرگزاری آنا ...

img_3667 img_3669 img_3674 img_3682

به مناسبت اربعین حسینی و دوم آذر سالروز تاسیس بسیج دانشجویی و گرامیداشت هفته بسیج مراسمی با حضور دکترسید ابراهیم  حسینی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، دکتر حبیب اله ابراهیمی معاون دانشجویی و فرهنگی، اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی  در سالن  حافظ برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی پارس دشت از خبرگزاری آنا واحد مرودشت: در این مراسم ابتدا دکتر ابراهیمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ضمن خیرمقدم و عرض تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته بسیج در سخنانی تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران را از برکات و الطاف خداوند دانست که بر ملت  عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

 

در ادامه سخنران این مراسم، هادی رضایی از بسیج دانشجویی استان طی سخنانی به رسالت پیامبر و بعد از آن فلسفه و حرکت امام حسین (ع)  و اربعین در حفظ اسلام اشاره کرد و گفت: حفظ انقلاب از خود انقلاب مهمتر است و برای همین بود که  امام راحل (ره)  با نگاه به تاریخ دستور تشکیل بسیج مردمی را داد، چون امام می دانست اگر مردم به عنوان ناظر واقعی و حافظ دستاوردهای انقلاب سکوت کنند و در صحنه حضور نداشته باشند آن انقلاب به انحراف می رود.

 

وی همچنین به فلسفه تشکیل بسیج دانشجویی در دانشگاهها و انتظارات حضرت امام(ره) نسبت به آن یادآور شد و  افزود: حضرت امام (ره) شعارهایی را به مردم دادند و نگاه های عالمانه را برای آینده این انقلاب داشتند، آیا آن انتظاراتی که امام ازانقلاب اسلامی بعد از گذشت ۳۷سال داشتند در جامعه امروز محقق شده است؟ و امروز وظیفه ما دانشجویان و بسیجیان است که آن نگاه ها را از مسئولین مطالبه کنیم.

 

این مراسم که به همت بسیج دانشجویی و کانون قرآن وعترت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار گردید، با مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به پایان رسید.