۱۶:۰۵:۴۹ - یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
گلستان خوانی دانش آموزان مرودشت
  به گزارش پارس دشت؛ با حضور علی عسکرجمشیدی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس رقابت بیش از ۵۰ نفر از منتخبین جشنواره گلستان خوانی مدارس ابتدایی شهرستان مرودشت انجام پذیرفت.   دراین مراسم به یادماندنی دانش آموزان ابتدایی حکایت های گلستان سعدی را به زیبایی بیان نمودند و موجبات شادی

DSC02222DSC01915DSC02162

 

به گزارش پارس دشت؛ با حضور علی عسکرجمشیدی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس رقابت بیش از ۵۰ نفر از منتخبین جشنواره گلستان خوانی مدارس ابتدایی شهرستان مرودشت انجام پذیرفت.

 

دراین مراسم به یادماندنی دانش آموزان ابتدایی حکایت های گلستان سعدی را به زیبایی بیان نمودند و موجبات شادی و شعف حاضرین را فراهم نمودند.

 

این جشنواره درحضور اولیا دانش آموزان، مدیران و آموزگاران مدارس برگزار گردید و دانش آموزان ابتدایی در کسوت مجریان مراسم، با تسلط و توانمندی به روایت حکایت های گلستان سعدی پرداختند در حالیکه شادی و نشاط دربین دانش آموزان حاضر در مراسم موج می زد.

 

اولیاء و حاضرین در این برنامه، خواستار تداوم چنین برنامه هایی شده و از مسئولین استانی و شهرستانی بابت اجرای این طرح تشکر و قدردانی نمودند.

  1. فرهادی   اسفند ۱۷, ۱۳۹۴  

    آفرین به بهفر حیدری. مث همیشه با انرژی و با برنامه
    جای این کارها در آموزش و پرورش بی حال مرودشت خالی است


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر