۱۳:۱۶:۴۵ - چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از مردم و هنرمندان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
بسمه تعالی روز قدس، روز حیات اسلام است. امام خمینی(ره) فلسطین پاره‏ ى تن اسلام است. مقام معظم رهبری   دفاع از مظلومان در سرتاسر دنیا، وظیفه اخلاقی و شرعی مسلمانان است و هیچ انسان آگاه و مسلمان وظیفه شناس نمی تواند در برابر درد کشیدن مظلومان و تعدّی ظالمان، بی تفاوت بماند. اسلام، دین

57311439

بسمه تعالی

روز قدس، روز حیات اسلام است. امام خمینی(ره)
فلسطین پاره‏ ى تن اسلام است. مقام معظم رهبری

 

دفاع از مظلومان در سرتاسر دنیا، وظیفه اخلاقی و شرعی مسلمانان است و هیچ انسان آگاه و مسلمان وظیفه شناس نمی تواند در برابر درد کشیدن مظلومان و تعدّی ظالمان، بی تفاوت بماند.
اسلام، دین ظلم ستیزی و تلاش برای رفع محرومیت ها است و مسلمان بیدار در نبرد همیشگی با ظلم و ظالم است.

 

سال هاست که اسرائیل غاصب و جنایتکار، سرزمین مقدس فلسطینیان را اشغال نموده و سودای گسترش آیین نادرست صهیونیسم را در سر دارد. حاصل هجوم ناجوانمردانه صهیونیست ها به قبله اول مسلمین «رنج و اندوه و درد و حرمان» برای مردم مظلوم فلسطین و هزاران شهید و جانباز و صدها هزار آواره فلسطینی بوده است.

 

امام راحل و مقام معظم رهبری به حق، دفاع از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه تمام بشریت، آحاد مسلمین و به ویژه شیعیان غیرتمند ایرانی می دانند.

 

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت ضمن دعوت از همشهریان روزه دار و تمامی فرهیختگان، فرهنگوران، هنرمندان، اعضای انجمن های فرهنگی و هنری، اعضای بسیج هنرمندان، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، چاپخانه ها، کانون های تبلیغاتی، انتشارات، موسسات فرهنگی، آموزشگاه های آزاد هنری و اصحاب رسانه شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس، همراهی و همدردی خود را با مردم ستمدیده و شریف فلسطین اعلام می نماید.

 

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر