۱۷:۴۵:۳۴ - چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
برگزاری نشست نهضت روشنگری در مرودشت
نشست نهضت روشنگری همزمان با هفته عقیدتی سیاسی، از سوی سپاه ناحیه شهرستان مرودشت برگزار شد.   به گزارش پارس دشت حجه الاسلام موسوی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسبج شهرستان مرودشت، به اهمیت تربیت و جایگاه مربی در جامعه بیان داشت: مهم ترین وظیفه مربیان، خودسازی است تا مربیان بتوانند با صبر و

IMG_20170503_220452
نشست نهضت روشنگری همزمان با هفته عقیدتی سیاسی، از سوی سپاه ناحیه شهرستان مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش پارس دشت حجه الاسلام موسوی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسبج شهرستان مرودشت، به اهمیت تربیت و جایگاه مربی در جامعه بیان داشت: مهم ترین وظیفه مربیان، خودسازی است تا مربیان بتوانند با صبر و تحمل، به امر آموزش بپردازند.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسبج شهرستان مرودشت در ادامه این مراسم، نیازهای اتقلاب اسلامی را در دهه چهارم در ابعاد داخلی و خارجی برشمرد و افزود: اشرافیگری، کم توجهی به توان داخلی، عافیت طلبی از جمله آسیب هایی است که بر جامعه حاکم شده و حتی در میان کودکان نیز درحال گسترش است.

 

فرمانده سپاه مرودشت با اشاره به اینکه اقدامات مفیدی در چهار دهه طول انقلاب انجام شده، بیان داشت: اقدامات خوبی در طول این چهار دهه صورت گرفته که قابل انکار نیست اما باید تحلیل شود که چه مسایلی موجب کندی این روند گردیده است.

 

سرهنگ محمدی، پررنگ کردن شعارهای انقلاب، احیای شعار اصبل استقلال و وابستگی به بیگانگان، توجه به محرومین و قشر آسیب پذیر ، ایجاد اشتغال برای جوانان، توجه به مقوله فرهنگ را از جمله نیازهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان ساخت:  عدم خودباوری و اتکا به نیروهای توانمند داخلی، افزایش شکاف طبقاتی در اثر سیاست های نادرست اقتصادی، عدم اهتمام جدی به مقوله اشتغال علیرغم تاکید مکرر رهبر معظم انقلاب و عدم توجه به استفاده از هتر در راستای تبیین ارزشهای انقلاب از جمله مسایلی است که باعث شده در سالهای اخیر روند رو به رشد انقلاب اسلامی، با کتدی روبرو شود.

 

وی رشادت های مدافعان حرم را عامل مهمی در جهت حفظ امنیت داخلی برشمرد و گفت: اگر رشادتهای مدافعان حرم در سوریه نبود، امروز باید در مرزهای غربی کشور خود، با داعش مبارزه می نمودیم.

 

فرمانده سپاه مرودشت بااشاره به فضای حاکم بر منطقه و فضای بین المللی، بیان داشت: استفاده از بازارهای منطقه در جهت رونق تولید در داخل،  برجسته ساختن ویژگی حمایت از مستضعفان دنیا و ایستادگی در برابر نظام های سلطه از مهمترین نیازهاست.

 

وی مهمترین نیاز انقلاب در دهه چهارم را انتخاب یک “دولت مرد تراز انقلاب” دانست و خاطرنشان ساخت:  دنبال کردن عدالت توأم با معنویت و عقلانیت، حافظ فرهنگ اسلامی به معنای واقعی کلمه، تقوای الهی، داشتن روحیه جهادی، برخورداری از روحیه انقلابی، ولایت مداری، نقدپذیری، مبارزه جدی با فقر، فساد و تبعیض و مقاوم بودن در برابر دشمن از جمله ویژگی هایی است که مرد اول دولت در جمهوری اسلامی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید واجد آن باشد.

 

سرهنگ محمدی با اشاره به وظایف و تکالیف یک شهروند مسلمان در امر انتخابات اظهار داشت: ضمن دعوت از حضور حداکثری مردم با سلایق مختلف، باید تلاش شود اصول و ویژگی های انقلابی در میان تبیین شود تا مردم آگاه، با تحلیل خود، اصلح ترین فرد را انتخاب نمایتد.

 

درپایان از مربیان برتر عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی و مربیان حفاظتی شهرستان مرودشت، تجلیل بعمل امد.

 

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر