خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۶/۰۳ ۱۸:۵۵
شناسه خبر : 2730

اداراتی که تقویم کاری شان “۱۷ مرداد” نداشت!!

۱۷ مرداد در تقویم رسمی کشورمان، سالروز شهادت خبرنگار «محمود صارمی» و روز تکریم جایگاه خبرنگاران است. امسال هم مثل هرسال مراسم بزرگداشت جایگاه خبرنگاران در جای جای کشور عزیز و اسلامی مان ایران برگزار شد و ادارات و نهادهای مختلف بسته به توان و اهمیت بخشی خویش، از فعالان عرصه خبر و رسانه تجلیل ...

Stranger

۱۷ مرداد در تقویم رسمی کشورمان، سالروز شهادت خبرنگار «محمود صارمی» و روز تکریم جایگاه خبرنگاران است. امسال هم مثل هرسال مراسم بزرگداشت جایگاه خبرنگاران در جای جای کشور عزیز و اسلامی مان ایران برگزار شد و ادارات و نهادهای مختلف بسته به توان و اهمیت بخشی خویش، از فعالان عرصه خبر و رسانه تجلیل کردند.

 

شهر مرودشت نیز از این قاعده مستثنی نبود و ادارات شهر و در رأس آن ها “فرمانداری” محترم مراسم تجلیل از خبرنگاران را بر پا نمودند. هر چند مراسم برپا شده خالی از نقص نبود و در مواردی انتقاد اصحاب رسانه را در پی داشت اما پرداختن فرمانداری و برخی ادارات به موضوع خبر و خبرنگار، کار زیبایی بود که جای تقدیر و سپاس داشته و دارد. لیکن برخی ادارات شهر، بی اعتنا به آن چه آمد و رفت و بی توجه به این مطلب که ۳۶۴ روز باقیمانده سال را نیازمند حضور خبرنگاران هستند تا فعالیت های خویش را اطلاع رسانی نمایند، از ارسال حتی یک “پیامک” امساک کرده و نشان دادند چرا فریاد مردم از ضعف عملکرد آنان به هوا بلند است و چرا حوزه روابط عمومی در مرودشت، این قدر ضعیف و نحیف است.

 

خبرنگاران و اصحاب رسانه، خاضعانه و تلاشگرانه در عرصه می مانند و دردمندانه، این بی اهمیتی و بی تفاوتی را از یاد نخواهند برد. مگر نه این که حضرت علی (ع) فرموده است: ” تکبر در برابر شخص متکبر، عین تواضع است؟”

 

اداراتی که با بر پایی مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل نمودند: فرمانداری– شهرداری– اداره ورزش و جوانان – بیمارستان شهید مطهری(نشست خبری) و شورای شهر.

 

اداراتی که در دفتر نشریات حضور یافتند: ناحیه مقاومت بسیج سپاه.

 

اداراتی که با ارسال پیامک این روز را تبریک گفتند: اداره میراث فرهنگی.

 

به نظر می رسد که در تقویم کاری مابقی ادارات و نهادهای محترم، روزی بنام ۱۷ مرداد و روز خبرنگار وجود نداشت!

 

“تحریریه هفته نامه مرودشت”