خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۱۲/۱۱ ۲۰:۱۹
شناسه خبر : 13169

برگزاری جلسه آسیب شناسی تئاتر مرودشت

اولین جلسه تخصصی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان مرودشت با موضوع “آسیب شناسی تئاتر شهرستان” در تالار مهر برگزار شد.   پارس دشت- در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای انجمن هنرهای نمایشی برگزار گردید، مهدی حاصل پور مسئول جدید انجمن هنرهای نمایشی مرودشت، ضمن خیرمقدم و ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در ...

IMG_0657

اولین جلسه تخصصی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان مرودشت با موضوع “آسیب شناسی تئاتر شهرستان” در تالار مهر برگزار شد.

 

پارس دشت- در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای انجمن هنرهای نمایشی برگزار گردید، مهدی حاصل پور مسئول جدید انجمن هنرهای نمایشی مرودشت، ضمن خیرمقدم و ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در ۴ ماه اخیر، به بیان برخی مشکلات در عرصه تئاتر شهرستان پرداخت و برنامه های آتی در انجمن را تشریح نمود.

 

سپس علی اکبر جعفری به تشریح معضلات موجود در تئاتر شهرستان ها به ویژه “فقر نظریه” پرداخت.

 

این نویسنده و کارگردان مطرح شهرستان مرودشت، “بی سوادی و تکیه به تجارب اشتباه گذشته” را از بزرگترین مشکلی دانست که گریبانگیر تئاتر شهرستانها می باشد.

 

در ادامه این جلسه نیز، عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مسئول تالار مهر شهرستان مرودشت، به بیان توضیحاتی در خصوص مشکلات هنرمندان تئاتر به ویژه در مورد عدم برخورداری از امکانات مناسب و مشکلات تالار مهر پرداخت.

 

مهدی حاصل پور مسئول انجمن نمایش مرودشت نیز در پایان جلسه با اشاره به برخی از  مشکلات و آسیب های کلی تئاتر شهرستانها اظهار نمود: گرچه مشکلات و آسیبهای تئاتر شهرستان مرودشت با برگزاری این جلسات برطرف نمی شود، اما امیدواریم چنین برنامه هایی، قدمی هرچند ناچیز در  جهت شناخت مشکلات و تلاش برای برطرف نمودن آنها باشد.

IMG_0706