۲۰:۱۹:۰۱ - سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
برگزاری جلسه آسیب شناسی تئاتر مرودشت
اولین جلسه تخصصی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان مرودشت با موضوع “آسیب شناسی تئاتر شهرستان” در تالار مهر برگزار شد.   پارس دشت- در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای انجمن هنرهای نمایشی برگزار گردید، مهدی حاصل پور مسئول جدید انجمن هنرهای نمایشی مرودشت، ضمن خیرمقدم و ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در

IMG_0657

اولین جلسه تخصصی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان مرودشت با موضوع “آسیب شناسی تئاتر شهرستان” در تالار مهر برگزار شد.

 

پارس دشت- در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای انجمن هنرهای نمایشی برگزار گردید، مهدی حاصل پور مسئول جدید انجمن هنرهای نمایشی مرودشت، ضمن خیرمقدم و ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در ۴ ماه اخیر، به بیان برخی مشکلات در عرصه تئاتر شهرستان پرداخت و برنامه های آتی در انجمن را تشریح نمود.

 

سپس علی اکبر جعفری به تشریح معضلات موجود در تئاتر شهرستان ها به ویژه “فقر نظریه” پرداخت.

 

این نویسنده و کارگردان مطرح شهرستان مرودشت، “بی سوادی و تکیه به تجارب اشتباه گذشته” را از بزرگترین مشکلی دانست که گریبانگیر تئاتر شهرستانها می باشد.

 

در ادامه این جلسه نیز، عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مسئول تالار مهر شهرستان مرودشت، به بیان توضیحاتی در خصوص مشکلات هنرمندان تئاتر به ویژه در مورد عدم برخورداری از امکانات مناسب و مشکلات تالار مهر پرداخت.

 

مهدی حاصل پور مسئول انجمن نمایش مرودشت نیز در پایان جلسه با اشاره به برخی از  مشکلات و آسیب های کلی تئاتر شهرستانها اظهار نمود: گرچه مشکلات و آسیبهای تئاتر شهرستان مرودشت با برگزاری این جلسات برطرف نمی شود، اما امیدواریم چنین برنامه هایی، قدمی هرچند ناچیز در  جهت شناخت مشکلات و تلاش برای برطرف نمودن آنها باشد.

IMG_0706


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر