۱۵:۳۷:۰۳ - چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷
خانه فرهنگ “معلم” افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت به مناسبت ایام دهه فجر “خانه فرهنگ معلم” به مدیریت غلامعلی نوروزی مدرس باسابقه سینما و فیلم افتتاح شد. در ابتدای این مراسم، صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تشکر از حضور مسئولان و اهلی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت به مناسبت ایام دهه فجر “خانه فرهنگ معلم” به مدیریت غلامعلی نوروزی مدرس باسابقه سینما و فیلم افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم، صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تشکر از حضور مسئولان و اهلی شهرک فرهنگیان، راه اندازی خانه فرهنگ معلم را یکی از رویدادهای مهم فرهنگی مرودشت برشمرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت با اشاره به جمعیت قابل توجه شهرک فرهنگیان از خانواده های حاضر در مراسم خواست خانه فرهنگ معلم را خانه خود بدانند و در برنامه های فرهنگی هنری آن مشارکت فعال داشته باشند.
در ادامه مراسم امیری معاون عمرانی فرماندار از فعالیت های رییس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت قدردانی کرد و گفت: ” با حضور آقای صالحی شاهد پویایی و انجام رویدادهای فرهنگی ارزشمندی در شهرستان هستیم که گسترش فضاهای فرهنگی یکی از نتایج این پویایی در مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت است.”

امیری در ادامه راه اندازی خانه فرهنگ معلم را به همه شهروندان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این پایگاه فرهنگی بتواند منشا خدمات موثری برای همگان باشد.

در پایان این مراسم که با حضور امیری معاون عمرانی فرماندار، صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مردانی رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری، حیدری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش، حبیبی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری، علیزاده و سلیمانی کارشناسان فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان، اکبری دبیر انجمن های فرهنگی و هنری، نوروزی مسئول خانه فرهنگ معلم و جمعی از هنرمندان و مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان و خانواده های ساکن شهرک فرهنگیان برگزار شد، خانه فرهنگ معلم با برگزاری جشنواره غذاهای سنتی فعالیت خود را رسما آغاز کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر