۱۵:۳۹:۳۰ - چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷
دیدار مجموعه شهرداری مرودشت با امام جمعه جدید
به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت: پس از انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مهدی آقائی به عنوان امام جمعه شهر مرودشت ، مهندس چراغی شهردار مرودشت همراه با  معاونین با ایشان دیدار کردند.   شهردار مرودشت در این دیدار ضمن تشکر از امام جمعه سابق مرودشت، حجت الاسلام احمدی بیان داشت : شهر مرودشت به

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت: پس از انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مهدی آقائی به عنوان امام جمعه شهر مرودشت ، مهندس چراغی شهردار مرودشت همراه با  معاونین با ایشان دیدار کردند.

 

شهردار مرودشت در این دیدار ضمن تشکر از امام جمعه سابق مرودشت، حجت الاسلام احمدی بیان داشت : شهر مرودشت به عنوان دومین شهر استان فارس جایگاه بالقوه ای از نظر اقتصادی ، اجتماعی،  سیاسی و فرهنگی دارد که بایست به وضع موجود اکتفا نکرد و آن را ارتقا دهیم که انشااله با رهنمود و ارشادهای امام جمعه محترم روز به روز شاهد این مهم خواهیم بود.

 

وی  در ادامه بیان داشت : اقدامات خوبی در این مدت کوتاهی که بنده به‌عنوان شهردار انتخاب گردیده‌ام صورت پذیرفته یا در حال اجرا است ازجمله روشنایی پارک‌ها و معابر شهر که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود مانند پارک بهارستان . همچنین خرید  برج‌های روشنایی برای معابری که دارای مشکل بودند ازجمله میدان عاشورا ، بلوار پهلوان نجاتی و مسکن مهرگان ، بلوار منتهی به مسکن مهر پردیس امام رضا ، خیابان مدرس و میدان آب که به‌زودی نصب خواهد گردید. شهردار مرودشت همچنین اضافه کرد :ورودی شهر و بلوارهای اطراف ازنظر زیبایی چهره خوبی نداشته که چراغ‌هایی جهت زیبایی خریداری و به‌زودی نصب خواهد شد.

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین  آقائی نیز در ادامه سخنان مهندس چراغی شهردار مرودشت افزود: شهرداری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی ما است که به برکت انقلاب اسلامی و به‌واسطه خود مردم کمتر جنبه دولتی دارد و یک‌نهاد دولتی – مردمی است که هم جنبه حاکمیتی و هم جنبه مردمی دارد.همچنین ازنظر حاکمیتی یک سنگر است که بسیاری از خدمات نظام در قالب شهرداری‌ها به مردم ارائه می‌شود و ازنظر جنبه مردمی به‌صورت مستقیم مردم شورا را انتخاب و نماینده‌های مردم،  شهردار را انتخاب می‌کنند.

 

 وی در ادامه اضافه کرد: ظرفیت‌هایی در شهرستان وجود دارد که به طبع بخش عمده آن متوجه شهرداری است همچنین شکوفا شدن این ظرفیت‌ها در این شهر به‌عنوان دومین شهر استان و  بار سنگین آن به دوش شهرداری است .

 

آقائی همچنین خطاب به شهردار ومعاونین ایشان ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته توسط آنان تقاضا داشت که با توجه به شرایط اوضاع اقتصادی وخشکسالی وکاهش ساخت وسازها در زمینه پرونده های کمیسیون های مختلف نهایت همکاری ومدارا را بامردم شهرستان داشته باشند.

 

وی در پایان موفقیت تمامی ارگانهای دولتی از جمله شهرداری را از خداوند خواستار گردید و آرزوی توفیق روزافزون برای تمامی این عزیزان نمود و گفت تمامی کارهایی که درآن هدف و رضایت خدا است در نزد حضرت دوست بدون اجر باقی نخواهد ماند .

 

در این دیدار مهندس برفی دخت معاونت برنامه‌ریزی و تو سعه شهرداری طی سخنان مبسوطی به معرفی اجمالی شهرمرودشت از دیدگاه مدیریت شهری پرداخت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر