۱۷:۴۷:۰۲ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
برگزاری کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان مرودشت
جلسه شورای مشورتی ایثارگران و کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان مرودشت برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، رهام پیکری فرماندار شهرستان با تاکید بر اینکه هرچه که داریم از برکت خون شهیدان است گفت: اینکه امروز پشت میزهای مدیریت هستیم از برکت خون شهیدان و وجود ایثارگران، آزادگان و

جلسه شورای مشورتی ایثارگران و کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، رهام پیکری فرماندار شهرستان با تاکید بر اینکه هرچه که داریم از برکت خون شهیدان است گفت: اینکه امروز پشت میزهای مدیریت هستیم از برکت خون شهیدان و وجود ایثارگران، آزادگان و خانواده های معظم شهداست. 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه باید وضع موجود را تغییر داد گفت: باید حرکت کنیم تا سیستم نیز به حرکت درآید.

 

پیکری با بیان اینکه کمبود بودجه و مشکلات مالی بهانه خوبی برای کم کاری نیست گفت: باید از ظرفیت مردم و سازمانهای مردم نهاد استفاده کرد چراکه هرگاه از این ظرفیت بهره بردیم موفق بوده ایم.

 

فرماندار شهرستان مرودشت یکی از درخواست های مهم خانواده‌های شهدا و ایثارگران را رفع تبعیض ها دانسته و گفت: متاسفانه برخی از خانواده های شهدا کاملا به فراموشی سپرده شده اند.

 

پیکری در پایان با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید به ادارات تکلیف شود گفت: جلسات مشورتی باحضور جمع کثیری از ایثارگران برگزار خواهد شد و علاوه بر این مسائل و مشکلات و وضعیت معیشت و زندگی این عزیزان نیز باید نیازسنجی شود تا بتوانیم از مشکلات آنها بکاهیم.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر