۱۹:۱۴:۰۴ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
کنسرت موسیقی اصیل ایرانی در مرودشت
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، کنسرت موسیقی اصیل ایرانی به سرپرستی حسن جباری و محمد فریدونی برگزار شد. در این برنامه که با حضور سلیمانی معاون امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، شکری زاده و زارع رییس و نائب رییس انجمن موسیقی شهرستان مرودشت در تالار

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، کنسرت موسیقی اصیل ایرانی به سرپرستی حسن جباری و محمد فریدونی برگزار شد.

در این برنامه که با حضور سلیمانی معاون امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، شکری زاده و زارع رییس و نائب رییس انجمن موسیقی شهرستان مرودشت در تالار مهر برگزار شد، گروهی از اساتید و هنرجویان موسیقی شهرستان مرودشت، قطعات برجسته ای از موسیقی سنتی و همچنین آثاری از ساخته های محمد فریدونی و حسن جباری را اجرا نمودند.

اجرای تکنوازی دف و دو نوازی کمانچه حسن جباری و اجرای ایلیا علیزاده بعنوان خردسال ترین نوازنده کمانچه گروه، از دیگر قسمت های این برنامه بود.

دکتر کاوه کشاورز استاد موسیقی، رضاخانی سازنده برجسته تار در کشور و رامین کشاورز نوازنده برجسته تار از میهمانان این برنامه بودند.

عکس از مرضیه زارع

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر