۳:۳۸:۰۴ - چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
شهردار مرودشت استعفا داد
داریوش احمدی، شهردار مرودشت در جلسه سه‌شنبه ۲۶ خردادماه شورای اسلامی شهر مرودشت بعد از یک سال و نیم فعالیت، استعفای خود را اعلام نمود.   به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی «مرو نیوز»، نادر امیدوار در ابتدای این جلسه ضمن مرور وقایع انتخاب دکتر احمدی به عنوان شهردار مرودشت از سوی شورای شهر، عنوان کرد: عمر

شهردار مرودشت

داریوش احمدی، شهردار مرودشت در جلسه سه‌شنبه ۲۶ خردادماه شورای اسلامی شهر مرودشت بعد از یک سال و نیم فعالیت، استعفای خود را اعلام نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی «مرو نیوز»، نادر امیدوار در ابتدای این جلسه ضمن مرور وقایع انتخاب دکتر احمدی به عنوان شهردار مرودشت از سوی شورای شهر، عنوان کرد: عمر مدیریت خیلی کوتاه است و انسان باید بتواند از این زمان‌های کوتاه برای عاقبت بخیری استفاده کند.

 

وی در ادامه، نامه استعفای دکتر احمدی شهردار مرودشت را به شرح زیر قرائت کرد:

 

«بسمه تعالی، ریاست محترم شورای اسلامی شهر مرودشت، با سلام، احتراماً اینجانب داریوش احمدی با توکل بر خداوند متعال و با کسب اجازه از مردم ولایت مدار، شریف و قدرشناس شهر مرودشت و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تشکر از همه مسئولین دلسوز و پرتلاش و کارکنان و پرسنل سختکوش شهرداری مرودشت استعفای خود را تقدیم می‌نمایم. لذا خواهشمند است در صورت صلاحدید با استعفای اینجانب موافقت فرمایید. با تقدیم و احترام، داریوش احمدی».

 

نادر امیدوار رییس شورای شهر مرودشت خاطر نشان کرد: یک سال و نیم است که داریوش احمدی با امضای همه اعضای شورای شهر به عنوان شهردار مرودشت فعالیت کرده است و املای نانوشته هم غلط ندارد.

 

غلامحسین یعقوبی، رییس شورای اسلامی استان فارس در این جلسه بیان داشت: در زمان انتخاب داریوش احمدی به عنوان شهردار من یکی از مخالفان بودم و در حال حاضر نیز یکی از مخالفان استعفای شهردار هستم.

 

یعقوبی خاطر نشان کرد: اگر یک عضو شورا بخواهد از مجموعه بیرون رود عضوی دیگر جایگزین می‌شود اما اگر شهردار بخواهد استعفاء دهد انرژی بسیاری از مجموعه شورا گرفته می‌شود و به همین دلیل از شهردار تقاضا دارم استعفاء ندهد.

 

مهیار قیصری، عضو شورای شهر مرودشت گفت: بحث استعفای شهردار مدتی پیش در میان بود و از شهردار تقاضا دارم به تعامل با اعضای شورا ادامه دهد.

 

علی کرم مختاری، عضو شورای مرودشت بیان داشت: شهرداری بیشتر در زمینه آسفالت فعالیت کرد و در مورد شهربازی و سالن چند منظوره کمتر فعالیت کرد و از روز اول فقط آسفالت مطرح بود.

شورای شهر مرودشت

ابراهیم همایون عضو شورای شهر مرودشت تصریح کرد: کار یک آدم تنها که هم بخواهد جوابگوی شهروندان باشد و هم جوابگوی اعضای شورا کار سختی است. وی در ادامه از استعفای شهردار استقبال کرد و افزود: شهردار باید اسبی را که سوار است بتازاند تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

 

علی اکبر همت عضو شورای شهر بیان داشت: وقتی بحث خداحافظی می‌شود انسان باید هرچه کوتاهی و خوبی است را کنار هم بگذاریم.

 

محمد علی خسروی خطاب به یعقوبی بیان داشت: انسان باید اعتماد به نفس و اطمینان کامل داشته باشد تا وارد صحنه انتخابات شیراز شود و امیدوار هستم شهردار و آقای یعقوبی هر دو موفق باشند.

 

محمدحسن زارعی‌نژاد، عضو شورای شهر مرودشت بیان داشت: یکی از وظایف مهم شورا انتخاب شهردار است و اعضای شورای چهارم با موفقیت اولین گام را برداشتند. زارعی نژاد همچنین بیان داشت: من از ابتدا حامی شهردار بودم و الان هم حامی شهردار هستم و هیچ وقت هم دوست نداشتم شهردار استعفا دهد. وی افزود: شهردار مرودشت علاوه بر دانش شهرسازی، بینش شهرسازی هم داشت.

 

وحید همایون عضو شورای شهر مرودشت تصریح کرد: متاسفانه در این مدت نه شهردار به حرف شورا بود و نه شورا به حرف شهردار بود و یک باند دنبال آقای برومندی و یک باند دنبال رحیم همایون بود.

 

وی با اشاره به اینکه در شهرداری کار انجام گرفت و خیابان های شهر آسفالت گردید اما کار شهرداری صرفا آسفالت نیست، عنوان کرد: در یک سالی که گذشت کارها صادقانه انجام نشد و کارها سیاسی بود. وی افزود: از شهردار می خواهم تا با مجموعه زیردست خود تعامل بیشتری داشته باشد و این هم به نفع وی و هم به نفع مردم است.

شورای شهر مرودشت

وحید همایون تصریح کرد: از اعضای شورا می خواهم که در انتخاب سرپرست شهرداری با خود و با مردم صادق باشند و سیاسی کاری نکنند و کسی را انتخاب کنند که واقعا صلاحیت لازم را داشته باشد.

 

وی همچنین اذعان داشت: بهتر بود شهردار سیاسی برخورد نمی کرد و اعضای شورا جناحی فعالیت نمی کردند و همه یک گروه بودیم و کاش همه با صداقت صحبت می کردیم.

 

وی اظهار داشت: اکثریت اعضای شورا دوست دارند شهردار برود و این بدین خاطر است که تعاملی بین شورا و شهرداری نبوده است.

 

اسماعیل استواری عضو شورای شهر مرودشت بیان داشت: اگر شهرداری انتخاب شود که بخواهد برای مردم کار کند در خدمتش هستیم. وی افزود: من به عنوان یک شهروند از استعفای احمدی خوشحال هستم اما به عنوان عضو شورای شهر دوست ندارم استعفا دهد و من احمدی را دوست دارم اما مردم شهر مرودشت را خیلی بیشتر دوست دارم و از استعفا شهردار خوشحال هستم.

شهردار مرودشت

نادر امیدوار رییس شورای شهر مرودشت بیان داشت: از شهردار جدید فقط عمران و آبادانی شهر را می خواهیم.

 

داریوش احمدی شهردار مرودشت ابراز داشت: شهرداری مرودشت زمانی که به من سپرده شد مشکلات زیادی داشت و ما مقدار کمی از مشکلات را حل کردیم.

 

احمدی بیان داشت: صلاح همه ما در این است که من شهردار نباشم و ارزش دوستی بیشتر از این است که ما به خاطر یک سری مسائل مقابل هم قرار بگیریم.

 

وی خاطر نشان کرد: شغل من به نوعی معلمی است و شهرداری مرودشت تجربه خوبی بود و امیدوارم بتوانم این تجربه را در دانشگاه در اختیار شاگردانم قرار دهم.

 

وی اذعان داشت: اصحاب رسانه مرودشت افرادی هستند که با دلسوزی کامل، با تخصص و تعهد و بر اساس رسالت های خود کمک کردند و از انتقادها تشکر می کنم و انتقاد باید باشد تا سازندگی به وجود بیاید.

  1. مرودشتي   خرداد ۲۷, ۱۳۹۴  

    وحید همایون و این حرفا؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. شهروند   خرداد ۲۷, ۱۳۹۴  

    از مطالب مطرح شده در جلسه استعفا می شود فهمید که چه نعمت های خداوند به ما عطا کرده و ما از آ نها بی خبریم.خدایا سایشان را ازسر این شورا کم نکند.از این که این همه افراد فرهیخته و کارشناس و متخصص را یکجا در شورا داریم خدا وندرا شاکریم.خدایا افراد غیر متخصصی مثل شهردار احمدی را توفیق خدمت در پست مناسب بده تا زحمت برای متخصصین نباشد.

  3. صالح   خرداد ۲۷, ۱۳۹۴  

    دستت درد نکنه دکتر احمدی از زحمات شما تشکر و قدر دانی میکنیم امیدوارم به زودی شما رو در کسوت نماینده مجلس ببینیم چون نمایندگی مردم فهیم مرودشت، لایق فردی مثل شما ست چون بدون ریا و دغل بازی و دروغ گوئی با مردم روراست بودی منتظر حضور شما در انتخابات مجلس هستیم.

  4. مرودشتی   خرداد ۲۷, ۱۳۹۴  

    از این استعفا خیلی ترسیدن چون میدونن با حضور احمدی در انتخابات مجلس شانسی برای پیروزی و … گفتن دوباره به مردم رو ندارن

  5. مهدی   خرداد ۲۸, ۱۳۹۴  

    شما کامنت های اقای احمدی را جهت ذار می گذاری.به نظر احمدی و برومندی فرقی با هم ندارند.هر دو حاشیشون زیاده.شما هم روی یه نفر سرمایه گذاری کنید که کشوری باشد و کشوری بیاندیشد.او خواهد امد…..

  6. مهدی   خرداد ۲۸, ۱۳۹۴  

    جناب صالح شهرداری که می ره به خاطر انتخابات روستایی رو اسفالت می کنه و نماینده ای که به خاطر انتخابات می ره پوستر و بنر برا خودش می زنه هر دو یکی هستند.مردم از این عوامفریبی ها خسته شدند

  7. حسین کوچیکو   خرداد ۲۸, ۱۳۹۴  

    دستت درد نکنه مهندس خسروی گل کاشتی امیدوارم در پاکسازی شهرداری. موفق باشی

  8. حسین کوچیکو   خرداد ۲۸, ۱۳۹۴  

    به نظرم چند تا از مسوولین شهرداری باید پست جدیدشونو زودتر در ارامستان و سنگ شکن تحویل بگیرن. ای بی وفا. دنیا

  9. حسین بزرگو   خرداد ۲۸, ۱۳۹۴  

    حسین کاکا مگه نگفتم وارد دعوای اینا نشو.این آقا با نماینده فعلی سر بازی رده بندی دوئل میکنندنه فینال .البته بی تردید مهدی برومند ی خیلی قوی تر از داریوش احمدیه

  10. حسین بزرگو   خرداد ۲۸, ۱۳۹۴  

    سلام آقای صالح فکر کنم شما قبلا رییس یکی از ادارات فرهنگی شهرستان بودی.آقاجان عدالت باید نزد هر کسی مستقر باشه.خدا وکیلی شما که آدم فرهیخته ای هستی.از یه آدم ضعیف مثل داریوش احمدی دفاع نکن.به همین ماه مبارک قسم ایشان هیچ توانایی نداشت.شما استادی برا خیلی ها، نکن همچی برادر تا الله نگهدار تو باشد

  11. محمد   خرداد ۲۹, ۱۳۹۴  

    اقایان شورا لطفا یک سوزن به خودتان بزنید و یک جوال دوز به دیگران. از خودتان پرسیدید که نقش خودتان در تمام این معضلات چه بود؟

  12. رضایی   خرداد ۳۰, ۱۳۹۴  

    آقا تسلیت؛تسلیت به خودم؛تسلیت به شما؛تسلیت به همه و تسلیت ویژه به کسانی که هنرقلم زدنشان در مطبوعات موجب اعتبار در این حوزه شد و امروزه بایدسبک قلم زدن درمطبوعات مرودشت راشاهد باشند.

  13. حسین کوچیکو   تیر ۱, ۱۳۹۴  

    استاد رضایی منفرد سلام از قدیم گفتن موشک جواب موشک

  14. علی بزرگو   تیر ۲, ۱۳۹۴  

    موندنی با لگد نمیره ، رفتنی با خواهش نمیمونه …

  15. رحمان آقا رحیم   تیر ۲, ۱۳۹۴  

    با سلام
    شهرداری که هر کاری میکرد فقط بوی سیاسی میداد. فقط هوای دور و بر خودشو داشت. فقط از قدرتش برای بنر زدن و تعریف و تمجید خودش استفاده میکرد، حقش نیست به جایی برسه و نمیرسه.
    و با افتخار و قدرت می گویم : شهردار!!!!!! بنده و امثال بنده که در سطح شهر زیاد هستیم تمام تلاش خود را می کنیم تا به جایی که حقت هست برسی. تا دیگر مردم شهر را … فرض نکنی.

  16. مینو   تیر ۳, ۱۳۹۴  

    متاسفم ما مرودشتی ها قدر دان نیستیم آقای احمدی عزیز به عنوان یک شهروند از زحمات شما کمال تشکر را دارم احتمالا اینکه آقای دکتر احمدی بودجه شهر را در راه سازندگی استفاده کرده اند عده ای ناراحت شده اند چون برای زندگی شخصیشان برنامه ها داشتند!!!!

  17. سجادی   تیر ۴, ۱۳۹۴  

    چقدر این اسم رحمان آقا رحیم به بعضی ها میاد؟! وقتی مطلبشون را میخونی میبینی که همین اسم هم از سرشون زیاده… نماینده صد برابر همین کارها رو انجام میده و صداشون در نمیادو فک کنم یه جورایی مزد بگیر نماینده هستند تا احمدی را خراب کنند. اسم حیدر شولی بیشتر بهشون میاد خداوکیلی!

  18. حسین ریزه   تیر ۴, ۱۳۹۴  

    اتفاقا اسم مینو هم به آدم های خیال پرداز خیلی میاد… دکتر نبود.فوق لیسانس جغرافیای شهری داشت در دانشگاه هم چند واحد حق التدریسی کار میکرد.البته برای دهیاری رو ستاها مناسب است.الله برای تو خریدم

  19. یه بنده خدا   تیر ۵, ۱۳۹۴  

    احمدی اولین شهردار بومی شهر بود(البته بنده خسروانی رو در حد شهروندم حساب نمیکنم چه برسه به شهردار.حساب خسروانی کاملا مشخصه).یه عده بخاطر مدرک تحصیلی و شخصیت احمدی بهش رای دادن و یه عده هم رو حساب هموم قوم و خویشی و اشنایی همیشگی اما احمدی جواب خوبی به شهروندان نداد.چه از روز اول که رو پوسترای تبلیغاتیش برا خودش عنوان دکتر رو چاپ کرد چه بعدها که کارهای بدون برنامه زیادی انجام داد.مهمترین مشکل احمدی این بود ک اومد و شروع کرد به سیاسی کاری تو شهرداری.تمام هدفش از هرگونه فعالیت فقط کسب محبوبیت بود.خب این وسط معلومه که یه سری کارها هم انجام میشد.این سیاسی کاریها یه عده رو تحریک کرد.اونای که از طرف احمدی خطر رو احساس کردن (دار و دسته برومندی)بیکار ننشستن و شروع به مقابله به مثل کردن.این وسط دوده این دو گروه تو چشم شهر و شهروندانش رفت.احمدی کاری کرد که اعتماد شهروندان به شهردار بومی از دست بره.سالها مردم مرودشت خواستار شهردار بومی بودن چون فک میکردن شهردار بومی دلسوز تر از غیر بومیه ولی با کارای احمدی مشخص شد بومی ها دست کمی از غیر بومی ها ندارن.این واقعا به ضرر مردم تموم میشه.

  20. حسین ریزه   تیر ۷, ۱۳۹۴  

    بنده خدا چی میگی. خسروانی در مقابل داریوش احمدی یه کرباسچی بود . خسروانی در همه حوزه هاای که قانون برای شهرداری تکلیف دانسته کار کرد.آسفالت های احمدی مانند جگر زلیخا تکه پاره شد.در ضمن ماه محرم نزدیکه تمهیدات لازم انجام شود تا شیر داغ رو آسفالت های بنده خدا نریزه .حیفه خراب میشه.

  21. حسین ریزه   تیر ۷, ۱۳۹۴  

    قانون مجازات استفاده غیرمجاز از عناوین علمی

    ماده واحده ـ استفاده از عناوین علمی دکتر، مهندس و مانند اینها که شرایط اخذ آن مطابق قوانین و مقررات مربوط تعیین می‌گردد توسط هر فرد برای خود مستلزم داشتن مدرک معتبر از مراکز علمی و دانشگاهی داخلی و یا خارجی مورد تأیید رسمی وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد. مرتکبین استفاده غیر مجاز از عناوین علمی مذکور به مجازات ماده (۵۵۶) فصل هشتم کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی محکوم خواهندشد.
    تبصره ـ استفاده غیرمجاز از عناوین فوق شامل استفاده در مکاتبات اداری یا در تبلیغ عمومی از طریق وسایل ارتباط جمعی مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجله، تارنما (سایت) یا نطق در مجامع و یا انتشار اوراق چاپی یا خطی خواهدبود.
    قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و یک تبصره در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ شانزدهم اسفندماه یکهزار و سیصد و هشتاد و هشت مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۵/۱۲/۱۳۸۸ به تأیید شورای نگهبان رسید.

  22. حسین ریزه میزه   تیر ۱۰, ۱۳۹۴  

    احمدی چند تا اشکال داشت اول گرامی که ضعیف بود آورد شهرداری بعد به بعضی ها میدون الکی می داد مث برادران … که یکیشون تو همه جلسات بود و خبر می برد و اون دیگه هم توی شهرداری ول می گشت و حقوق می گرفت. سوم هم حرف آدمای خوب را گوش نمیداد. تو را به خدا نشون بدید نظر من را و نترسید

  23. مخچه   اسفند ۸, ۱۳۹۸  

    واقعا حال کردم دمتون گرم


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر