۱۷:۰۵:۳۰ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
بازدید سرزده فرماندار شهرستان از اداره تامین اجتماعی مرودشت
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت رهام پیکری فرماندار شهرستان در نخستین دقایق آغاز ساعت کار ادارات، بصورت سرزده در اداره تامین اجتماعی مرودشت حضور یافته و از این اداره بازدید بعمل آورده و با مدیریت، کارکنان و مراجعین به تامین اجتماعی مرودشت دیدار و گفتگو کرد. فرماندار شهرستان مرودشت در این بازدید از

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت رهام پیکری فرماندار شهرستان در نخستین دقایق آغاز ساعت کار ادارات، بصورت سرزده در اداره تامین اجتماعی مرودشت حضور یافته و از این اداره بازدید بعمل آورده و با مدیریت، کارکنان و مراجعین به تامین اجتماعی مرودشت دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان مرودشت در این بازدید از واحدهای مختلف اداره تامین اجتماعی بازدید کرده و از نحوه عملکرد مدیریت و پرسنل اداره در زمینه نظم اداری، برخورد با مراجعین و میزان رضایت مندی ارباب رجوع اطلاع حاصل نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان، با بیان اینکه بصورت مستمر و سرزده از کلیه ادارات شهرستان بازدید بعمل خواهد آمد گفت: این بازدیدها در جهت بهبود خدمات رسانی به مردم و در راستای تکریم ارباب رجوع در ادارات انجام میگیرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر