۱۲:۵۰:۰۲ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
برگزاری کنسرت هنرجویی خانه فرهنگ مرودشت
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، کنسرت هنرجویان رشته موسیقی خانه فرهنگ شهرستان مرودشت برگزار شد. شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در این برنامه که با حضور سلیمانی معاون اموری هنری، مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان مرودشت، اکبری مسئول امور دبیرخانه های فرهنگی و هنری

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، کنسرت هنرجویان رشته موسیقی خانه فرهنگ شهرستان مرودشت برگزار شد.

شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در این برنامه که با حضور سلیمانی معاون اموری هنری، مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان مرودشت، اکبری مسئول امور دبیرخانه های فرهنگی و هنری شهرستان مرودشت برگزار شد، با اشاره به تأثیر هنر بر رشد شخصیت کودک بیان داشت: کودکی که با لطافت و ظرافت هنر آشنا می شود، در آینده نسبت به محیط پیرامون خود حساس تر و متعهدانه تر رفتار خواهد نمود و می تواند به رشد جامعه خود کمک بیشتری نماید.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت در این برنامه ضمن تقدیر از فعالیت خانم مردانی مربی باتجربه موسیقی کودکان این شهرستان و خانواده کودکان هنرجوی خانه فرهنگ گفت: بدون شک زیر بنای شخصیت انسان در کودکی بنا نهاده می شود و به همین دلیل خانواده ها بار زیادی را به دوش می کشند و با ایثار و از خودگذشتگی پدران و مادران است که چنین برنامه هایی شکل می گیرد.

مردانی مدرس باتجربه موسیقی کودکان خانه فرهنگ نیز در این برنامه با اشاره به ظرفیت های موسیقی در توسعه شخصیت کودکان، بیان داشت: موسیقی تنها زبانی است که در آن خشونت و نفرت وجود ندارد و کودک می تواند به وسیله آن، با محیط بیرونی ارتباط بهتر و سازنده ای را برقرار شاخته و دنیا را زیبا تر ببیند و بسازد.

در این برنامه که توسط خانه فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت برگزار شد، سه گروه از هنرجویان موسیقی ارف و بلز به اجرای قطعاتی از موسیقی های کودکانه پرداختند.

اجرای گروه آفتابگردون و موسیقی پاپ توسط محمدحسین حاجی وندی و دو نوازی سنتور و دف توسط نوژان عظیمی و شکیبا استخر از دیگر بخش های این برنامه بود که اجرای آن را سجاد عباسی بر عهده داشت.

در پایان برنامه به فارغ التحصیلان دوره موسیقی خانه فرهنگ گواهی پایان دوره اهداء گردید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر