۱۸:۵۲:۲۴ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
شورای بانک های شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت رهام پیکری فرماندار که در جلسه شورای بانکهای شهرستان سخن میگفت با بیان اینکه برخی انتقادها از بانکها بدلیل عدم آگاهی از قوانین است گفت: تصور غالب از بانکها معمولا مربوط به سخت گیری آنهاست. وی افزود: نگاه بنده به بانکها اینگونه نیست چراکه معتقدم بانک باید در

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت رهام پیکری فرماندار که در جلسه شورای بانکهای شهرستان سخن میگفت با بیان اینکه برخی انتقادها از بانکها بدلیل عدم آگاهی از قوانین است گفت: تصور غالب از بانکها معمولا مربوط به سخت گیری آنهاست.

وی افزود: نگاه بنده به بانکها اینگونه نیست چراکه معتقدم بانک باید در پرداخت تسهیلات و وصول مطالبات به نحوی عمل کند که بتواند رضایت مشتری را در چهارچوب قوانین ابلاغی خود ایجاد کند..

پیکری ادامه داد: اعتقاد دارم روشی که درخصوص تسهیلات مشاغل خانگی وجود دارد دارای نقص است، بخصوص وامهایی که به مددجویان نهادهای حمایتی میدهند و با پرداخت دومیلیون تومان وام، فرد را از تحت پوشش خارج میکنند که مشکلات فراوانی برای شخصی که هیچ سابقه حضوری در بازار ندارد ایجاد میشود.

رئیس شورای بانکهای شهرستان مرودشت با تاکید بر اینکه باید به نحوی عمل شود که شرایط خوبی برای متقاضی ایجاد شود گفت: مهمترین اصل، تعامل بانکها با ادارات و سازمانهاست. وی افزود: اگر اعتباری مصوب میشود باید بتوانیم به موقع بیشترین میزان اعتبار را جذب کنیم و به هیچوجه قابل قبول نیست که اعتبارات شهرستان بدلیل کم کاری برگشت بخورد و یا به شهرستانهای دیگری تخصیص یابد.

پیکری تاکید کرد بانکها در ایام نوروز موجودی عابربانکها را تامین کنند.پیش از فرماندار، روسای ادارات بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن گزارشی از همکاری بانکها در پرداخت تسهیلات تکلیفی  و مشکلات موجود ارائه نمودند و موارد با حضور بانکها بررسی شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر