۱۳:۴۷:۴۴ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس راهور شهرستان مرودشت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت محمد کریم میرزایی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری مرودشت که در این آئین سخن میگفت با بیان اینکه امنیت امروز کشور و همچنین شهرستان مرودشت و رفاه شهروندان ماحصل زحمات نیروی انتظامی است گفت:  کافی است نگاهی به کشورهای همسایه و ناامنی هایی که در آنها وجود دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت محمد کریم میرزایی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری مرودشت که در این آئین سخن میگفت با بیان اینکه امنیت امروز کشور و همچنین شهرستان مرودشت و رفاه شهروندان ماحصل زحمات نیروی انتظامی است گفت:  کافی است نگاهی به کشورهای همسایه و ناامنی هایی که در آنها وجود دارد بیاندازیم تا متوجه شویم چه امنیت پایداری در کشور وجود دارد.

وی افزود: این امنیت را مرهون هوشیاری، درایت و زحمات عزیزان امنیتی وانتظامی در نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.میرزایی با اذعان به اینکه همدلی و تعامل خوبی میان اعضای شورای تامین شهرستان وجود دارد گفت: در جریانات اخیر در برخی شهرستان های کوچک نیز شاهد بروز اغتشاشات بودیم اما در مرودشت که دومین شهرستان پرجمعیت و بزرگ استان است خوشبختانه هیچگونه حادثه ای رخ نداد.

معاون سیاسی فرمانداری مرودشت با ابراز تاسف از تردد بسیار بالای کامیونها در سطح شهر مرودشت گفت:منع ورود کامیونها به شهر از مطالبات و گلایه های اصلی شهروندان است. و

ی ادامه داد:باید راهکار جدی جهت ساماندهی تردد کامیون ها در سطح شهر در دستورکار قرار گیرد.

در ادامه این مراسم سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرماندهی انتظامی مرودشت با تقدیر از زحمات سرگرد رضایی برای سرهنگ کریمی فرمانده جدید پلیس راهور شهرستان آرزوی موفقیت کرد و افزود: سرهنگ کریمی تجارب بسیار خوبی از مسئولیت هایی مانند جانشینی فرمانده راهور شیراز و خدمت در تهران کسب کرده است و بسیار خوشحالیم که میتوانیم از تجارب ایشان در شهرستان بهره ببریم.

زراعتیان با تاکید بر انجام مصوبات شورای ترافیک در اسرع وقت گفت: متاسفانه برخی  مسائل چندین بار در شورای ترافیک مصوب میشود اما به مرحله اجرا در نمی آید مانند منع تردد ماشین های سنگین در سطح شهر که علیرغم اینکه سه بار در شورای ترافیک مصوب شده اما متاسفانه تاکنون عملیاتی نشده است.

زراعتیان با اشاره به ایام نوروز و مشکلات موجود در شهرستان از فرمانده جدید پلیس راهور شهرستان خواست با تلاش و درایت به رفع مشکلات ترافیکی شهرستان اهتمام داشته باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر