۲۰:۴۴:۲۷ - شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷
کسب مقام برتر کشور توسط هنرمند نوجوان مرودشتی
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، بابک قلی زاده، هنرمند نوجوان مرودشتی، در جشنواره ملی موسیقی “بیت و حیران” به مقام اول سازهای بادی دست یافت. در این جشنواره که در سردشت برگزار شد، در بخش های موسیقی ‘بیت’، ‘حیران’ و ‘مقام’ به ترتیب محمدامین رسولی از سردشت، ابوبکر آذرو

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، بابک قلی زاده، هنرمند نوجوان مرودشتی، در جشنواره ملی موسیقی “بیت و حیران” به مقام اول سازهای بادی دست یافت.

در این جشنواره که در سردشت برگزار شد، در بخش های موسیقی ‘بیت’، ‘حیران’ و ‘مقام’ به ترتیب محمدامین رسولی از سردشت، ابوبکر آذرو از پیرانشهر و حسین ولی نژاد از شیروان رتبه های ممتاز را به خود اختصاص دادند.

کاوه حیاک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سردشت اعلام کرد: در ‘سازهای بادی’ بابک قلی زاده از مرودشت، ‘سازهای زهی’ نیما پرتونیا از سنندج، ‘سازهای کوپه ای’ مختار زند سلیمی از سنندج و همچنین در ‘دو نوازی’ مژگان میرسیدی و مژده میرسیدی از بوکان حائز رتبه های ممتاز شدند.

وی افزود: در بخش ‘گروه نوازی’ نیز گروه دنیز به سرپرستی بهمن صبوری از بناب، گروه کردکوب به سرپرستی رضا صلواتی از سقز، گروه دالاهو به سرپرستی هوشنگ امیریان از سرپل ذهاب به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در این بخش به دست آوردند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر