۲۰:۵۵:۰۲ - شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷
برگزاری مراسم روز درختکاری در مرودشت
به گزارش  روابط عمومی شهرداری مرودشت، همزمان با ۱۵ اسفند ماه روز درختکاری ، شهرداری مرودشت اقدام به کاشت نهال به صورت نمادین در پارک دانشمند واقع در بلوار زنده یاد رشیدی با حضور امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان و جمعی از دانش آموزان مدارس سطح شهر نموند شهردار مرودشت دراین مراسم بیان داشت

به گزارش  روابط عمومی شهرداری مرودشت، همزمان با ۱۵ اسفند ماه روز درختکاری ، شهرداری مرودشت اقدام به کاشت نهال به صورت نمادین در پارک دانشمند واقع در بلوار زنده یاد رشیدی
با حضور امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان و جمعی از دانش آموزان مدارس سطح شهر نموند

شهردار مرودشت دراین مراسم بیان داشت : روز درخت کاری فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ کاشت درخت و جلوگیری از تخریب طبیعت است و هریک از افراد جامعه در این هفته با غرس یک نهال می توانند در توسعه فضای سبز و جلوگیری از فرسایش خاک سهیم باشند.

مهندس چراغی شهردار مرودشت در ادامه  اشاره به توزیع ۱۲۰۰۰ هزار اصله نهال در شهر اظهار داشت: این نهال ها در طول هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری در بین اقشار مختلف مردم در شهر توزیع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با تفاهم نامه ۱۰ ساله ای که بین آموزش و پرورش جهت تدریس کتاب تماشا ( تعلیم مهارتهای اجتماعی شهروند ایرانی ) صورت گرفته و شامل آموزش ۷۰ نوع مهارت شهروندی است از جمله کاشت درخت و درختکاری ، توانستیم امروز با حضور دانش آموزان به صورت عملی این مهارت را ارائه دهیم . تا فرهنگ سازی باشد برای نسلهای آینده و آینده سازان کشورمان تا هر چه بیشتر به طبیعت و زنده نگه داشتن منابع طبیعی آشنا گردند .

این مراسم، توسط دانش آموزان به اجرا درآمد.آنان برای ساعاتی درنقش شهردار-رییس شورای شهر و …. درآمده،ضمن ایراد سخنرانی خواسته های خود و همچنین عملکرد خود را به استحضار حاضرین رساندند.

در انتها،دانش آموزان و مسئولین ادارات  نهال‌هایی در پارک دانشمند کاشتند.

شایان ذکر است : در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دستاوردهای دانش آموزان مدارس برپا شده بود که مسؤولین از آن بازدید نمودند.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر