۱۲:۱۳:۰۹ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
بازدید امام جمعه جدید مرودشت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، حجه الاسلام آقائی امام جمعه جدید مرودشت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت بازدید نمود. حجه الاسلام آقائی در این بازدید، از ظرفیت های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت و اداره امور کتابخانه های شهرستان دیدن نمود و با کارکنان

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، حجه الاسلام آقائی امام جمعه جدید مرودشت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت بازدید نمود.

حجه الاسلام آقائی در این بازدید، از ظرفیت های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت و اداره امور کتابخانه های شهرستان دیدن نمود و با کارکنان این دو مجموعه دیدار کرد.

وی همچنین با حضور در کتابخانه عمومی پارسه، از بخش های مختلف این کتابخانه دیدن نمود.

امام جمعه مرودشت با همراهی صالحی رئیس ارشاد و عباسی رئیس امور کتابخانه های عمومی، ضمن حضور در جشن انقلاب مردم زنگی آباد در یادواره شهید حسن پور شهر سیدان حضور یافت و ضمن گرامیداشت خاطره پیروزی انقلاب از مقام شامخ شهیدان بویژه شهید حسن پور تقدیر نمود و خواستار تداوم راه آنان شد.

بازدید از پایگاه فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) سیدان که مصادف با نماز جماعت ظهر و عصر بود و بازدید از حوزه مقاومت بسیج سیدان از دیگر برنامه هایی بود که با حضور آقایی امام جمعه، صالحی رئیس ارشاد و عباسی رئیس کتابخانه ها صورت گرفت.

  1. ابراهیم رمضانپور   اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۸  

    ضمن تشکر از هموطنان مرودشتی که ما را یاری کرده اند .در ضمن فکر کنم که اب سده ها به اندازهسدها .به ابراهیم رمضان\ور کمک شد. در فقر مالی بسر بردن جهان یکسر به یک جو منت نمی ارزد.میم


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر