۱۱:۴۹:۳۴ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
جشن بزرگ انقلاب در سیدان
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، با حضور جمعی از مسئولین و شهروندان ولایتمدار شهر سیدان، جشن بزرگ انقلاب در این شهر برگزار گردید. سید مسعود رضایی مسئول دبیرخانه انجمن های فرهنگی و هنری بخش سیدان در این برنامه ضمن تبریک ایام دهه فجر، به مرور بخشی از خاطرات مردم

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، با حضور جمعی از مسئولین و شهروندان ولایتمدار شهر سیدان، جشن بزرگ انقلاب در این شهر برگزار گردید.

سید مسعود رضایی مسئول دبیرخانه انجمن های فرهنگی و هنری بخش سیدان در این برنامه ضمن تبریک ایام دهه فجر، به مرور بخشی از خاطرات مردم متدین سیدان در ایام بهمن ۵۷ پرداخت و گفت: مردم سیدان همواره نشان داده اند که یار و یاور انقلاب اسلامی بوده و هستند و در این راه حتی از بذل جان خویش نیز کوتاهی نمی کنند.

رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به گوشه ای از فعالیت های دبیرخانه انجمن های فرهنگی و هنری سیدان بیان داشت: خوشبختانه شکل گیری این دبیرخانه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، نشاط و پویایی بسیاری را در میان نوجوانان و جوانان سیدانی ایجاد کرده و برگزاری برنامه های متعدد در مناسبت های ملی و مذهبی گواهی بر این مدعاست.

وی در ادامه به مشکلات پیش روی شهروندان علاقمند سیدان به حوزه فرهنگ و هنر نیز گریزی زد و گفت: متاسفانه زیرساخت های موجود در شهر سیدان، پاسخگوی علاقمندان و هنرمندان توانمند این شهر نیست و چشم به راهیم قول امیدوارکننده مهندس برومندی نماینده محترم شهرستان مرودشت و اعضای شورای محترم شهر مبنی بر احداث فرهنگسرای سیدان، هرچه سریعتر تحقق یابد.

اجرای موسیقی سنتی و پاپ، اجرای حرکات نمایشی ورزشی، میان پرده های نمایشی طنز و دیگر برنامه های متنوع هنری، از دیگر بخش های این برنامه بود که اجرای آن را سجاد عباسی از هنرمندان بخش سیدان به عهده داشت.

جشن بزرگ انقلاب سیدان توسط دبیرخانه انجمن های فرهنگی و هنری سیدان، با مشارکت بخش خصوصی و همکاری بخشداری و شهرداری سیدان برگزار شد.

لازم به ذکر است که برنامه های پرمخاطب فرهنگی و هنری شهر سیدان، به دلیل نبود مکان استاندارد در سالن ورزشی این شهر برگزار می شود که موجب نارضایتی شهروندان و هنرمندان است. بخش ۳۵ هزار نفری سیدان، فاقد زیر ساختهای فرهنگی هنری است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر