۱۵:۰۴:۲۲ - یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
دیدار رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با فرمانده سپاه این شهرستان بمناسبت روز پاسدار
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، بمناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، شهرام صالحی رئیس و کارکنان این اداره با سرهنگ جمالی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مرودشت دیدار نمودند. در این دیدار، شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار،

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، بمناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، شهرام صالحی رئیس و کارکنان این اداره با سرهنگ جمالی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مرودشت دیدار نمودند.

در این دیدار، شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، بیان داشت:

امام حسین (ع) مولفه های پاسداری از دین اسلام و سیره ی نبوی را به بهترین شکل ممکن تبیین کرده اند و پاسداری از این منش وظیفه همه ی انسان های آزاد اندیش است.

وی افزود: بخش فرهنگ و هنر شهرستان مرودشت بر خود فرض می داند از تلاش های مجموعه نیروهای بسیج و سپاه پاسداران، قدردانی نماید و این کمترین اقدامی است که می توان در برابر زحمات ایشان انجام داد.

در ادامه جلسه سرهنگ جمالی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مرودشت نیز ضمن تقدیر از اجرای برنامه های فرهنگی، از جمله سمینار بقیه الله (عج) و سمینار زبان انگلیسی امام زمان(عج)، این گونه برنامه ها را فرصتی ارزشمند در راستای تبیین فرهنگ مهدویت در میان مردم برشمرد.

در این دیدار سلیمانی معان امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان مرودشت نیز حضور داشتند.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر