۱۸:۳۹:۱۳ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
تجلیل از مادران و همسران موفق در همایش “مادران بهشتی”
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت به مناسبت سالروز تولد حضرت زهرا(س) و روز مادر از مادران و همسران موفق تجلیل شد.   در ابتدای این مراسم که به همت طرح ازدواج مهر جوان و خانه فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر امام جمعه و ستاد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت به مناسبت سالروز تولد حضرت زهرا(س) و روز مادر از مادران و همسران موفق تجلیل شد.

 

در ابتدای این مراسم که به همت طرح ازدواج مهر جوان و خانه فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر امام جمعه و ستاد نمازجمعه شهرستان مرودشت در شامگاه چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ برگزار شد شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت سالروز تولد حضرت زهرا (س) و روز مادر را تبریک گفته و ضمن اشاره به جایگاه مادر در فرهنگ ایرانی اسلامی از حاضران در سالن بویژه زوج های جوانی که به کمک طرح ازدواج مهر جوان زندگی خود را آغاز کرده بودند خواست قدر مادران خود این نعمت های خداوندی را بیشتر بدانند و به هر بهانه ای از آنان تقدیر کنند.

 

سخنان حجت الاسلام آقایی امام جمعه مرودشت در باب جایگاه حضرت زهرا(س)، مادر، خانواده، همسر و ازدواج بخش دیگری از این مراسم بود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان، درک متقابل زوجین از یکدیگر و شناخت محدودیتها و توانمندی های همسران را لازمه تداوم و موفقیت زندگی مشترک دانست.

 

میرزایی معاون سیاسی و امور اجتماعی فرماندار با تشکر از تلاشهای صالحی رئیس اداره ارشاد اسلامی گفت: پس از حضور ایشان در شهرستان شاهد پویایی و اتفاقات مثبت فراوانی در حوزه فرهنگ هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی با تشکر از موسسه ازدواج مهر جوان خواستار تحکیم عاقلانه پیوند ازدواج و کاستن از بحران های اجتماعی ناشی از شناخت ناقص زوجین شد.

 

در ادامه و با حضور مسئولان از خانم ها زهرا فلاحی همسر شهید سعدی فلاحی، صاحب جان فلاحی مادر شهید غلام علی جباری فرد، شهربانو زارع مادر سرپرست خانوار، معصومی مادر کارآفرین، و خانم خدیجه فتوحی و همسرشان مهدی زارع زوج هنرمند شهرستان تجلیل شد.

 

سپس در حضور جمع کثیری از شهروندان و زوج های جوان طرح ازدواج مهر جوان به ۳۴ نفر از حاضران به رسم یادبود از طرف حجت الاسلام آقایی و دفتر امام جمعه، شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، امین دهقان فارسی مدیر طرح ازدواج مهرجوان و مدیریت شهر پوشاک هدایایی به قید قرعه اهدا گردید.

 

قرعه کشی و اهدای ۲ هدیه سفر و اقامت سه روزه در یکی از هتل های مشهد مقدس توسط طرح ازدواج مهر جوان بخش ویژه مراسم بود که با حضور مسئولین بر روی سن انجام گرفت.

 

پخش کلیپ دیدار نوروزی با شهدا و مادر کارآفرین کاری از عبدالصمد سلیمانی معاون هنری اداره ارشاد، اجرای دف نوازی و مولودی توسط رضا زارع و اعلام برگزیدگان جشنواره ادبی ” من یک نویسنده هستم” با حضور سمیعی کارشناس فرهنگی اداره امور کتابخانه های عمومی استان و احمد اکبرپور نویسنده کتاب ۳ سوت جادویی، از دیگر بخش های این همایش بود.

 

فروشگاه های شهر پوشاک، مبل رفاه و سیسمونی شهر کودک، آتلیه های هنری چیک و عکسباران و همچنین نمایندگی ایرانسل زارع از دیگر حامیان همایش مادران بهشتی بودند.

 

عکس از زهرا زارعی


مطالب مرتبط:

گزارش تصویری/ تجلیل از مادران و همسران موفق در همایش “مادران بهشتی”


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر