۱۶:۴۳:۲۴ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
✅ بازدید معاون عمرانی فرماندار شهرستان مرودشت از آثار جشنواره دیوارنویسی
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، معاون فرماندار شهرستان مرودشت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگی شهرداری این شهرستان از آثار جشنواره زیباسازی فضای شهری مرودشت بازدید کردند.   در این بازدید سید مختار امیری معاون امور اجرایی فرمانداری و شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، معاون فرماندار شهرستان مرودشت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگی شهرداری این شهرستان از آثار جشنواره زیباسازی فضای شهری مرودشت بازدید کردند.

 

در این بازدید سید مختار امیری معاون امور اجرایی فرمانداری و شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، فرزاد حبیبی معاون فرهنگی شهرداری به همراه جلال بهزادی مسئول انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان از روند اجرای جشنواره زیباسازی شهری بازدید نموده و با هنرمندان گفتگو نمودند.

 

امیری معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان مرودشت در این بازدید، از اقدام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری مرودشت در راستای زیباسازی محیط شهر و ایجاد نشاط و انگیزه در میان شهروندان مرودشتی تقدیر نمود.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر