۱۷:۲۲:۰۹ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، رهام پیکری فرماندار شهرستان که در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری سخن می گفت با بیان اینکه در جلسه امروز پرونده های متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستایی و عشایری بررسی خواهد شد گفت:در کنار بررسی پرونده ها، دستورکار ثابت تمامی جلسات کارگروه ارائه راهکارها

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، رهام پیکری فرماندار شهرستان که در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری سخن می گفت با بیان اینکه در جلسه امروز پرونده های متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستایی و عشایری بررسی خواهد شد گفت:در کنار بررسی پرونده ها، دستورکار ثابت تمامی جلسات کارگروه ارائه راهکارها و برنامه هایی جهت اشتغالزایی و همچنین بررسی مسائل و مشکلات حوزه اشتغال است.

پیکری با بیان اینکه متاسفانه برخی فرآیندها در زمینه اشتغالزایی یک سیکل باطل ایجاد کرده است گفت: این موضوع باعث سردرگمی سرمایه گذار و ایجاد مشکلات فراوان شده است.وی افزود: در زمینه بررسی پرونده و صدور مجوزها ادارات میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی باید با یک دید مثبت به مقوله سرمایه گذاری نگاه کنند.

پیکری با اذعان به اینکه بعضی خلاهای قانونی باعث بروز این مشکلات میشود گفت: قبلا بدلیل عدم نظارت، برخی افراد، تسهیلات دریافتی را در زمینه های دیگری هزینه میکردند. وی افزود: علاوه بر بررسی کارشناسی پرونده و طرح توجیهی، بر دیگر مراحل پرداخت تسهیلات و اجرای طرح نیز باید نظارت کافی اعمال شود.

پیش از فرماندار شهرستان، محمد سعیدی عمادی رئیس اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی مرودشت با بیان اینکه دولت اقدامات بسیار خوبی در زمینه اشتغالزایی انجام داده است اذعان داشت در سال نود و شش کارگروه اقتصاد مقاومتی کشور تمرکز خود را بر احیای کارگاه های نیمه تمام و مشکل دار گذاشته است و افزود:اولویت اول دولت حوزه گردشگری و صنایع دستی و پس از آن به ترتیب صنایع، معادن، کشاورزی و سایر بخش ها و فعالیت های اقتصادی است.

وی افزود: در همین راستا در شش ماهه دوم سال نود و شش، دولت، توزیع دو گروه تسهیلات اشتغال فراگیر و تسهیلات توسعه روستایی و عشایری را اغاز کرده است.سعیدی ادامه داد: سهم شهرستان مرودشت در حوزه تسهیلات فراگیر شصت و چهار میلیارد تومان و در حوزه تسهیلات توسعه روستایی و عشایری پنجاه و نه میلیارد و دویست میلیون تومان است.

رئیس اداره کار مرودشت با بیان اینکه در کارگروه قبل بیست و شش پرونده مورد تصویب قرار گرفته و به کارگروه اشتغال استان ارسال شده است گفت: در جلسه امروز نیز نود و پنج طرح که توسط کمیته فنی مورد ارزیابی قرار گرفته اند جهت بررسی مطرح خواهند شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر