۱۱:۵۵:۳۰ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
برپایی نمایشگاه کتاب بمناسبت دهه فجر در مرودشت
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب در مرودشت و در محل تالار مهر اداره ارشاد برپا شد. در افتتاح این مراسم که با حضور سید مختار امیری معاون اجرایی فرمانداری، صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مردانی رییس میراث فرهنگی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب در مرودشت و در محل تالار مهر اداره ارشاد برپا شد.

در افتتاح این مراسم که با حضور سید مختار امیری معاون اجرایی فرمانداری، صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مردانی رییس میراث فرهنگی و صنایع دستی، عباسی رییس امور کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت برگزار شد، صالحی انقلاب ۵۷ را یک پدیده فرهنگی برشمرد که برای تداوم و تقویت آن نیازمند توسعه فرهنگی هستیم. وی گسترش فرهنگ کتاب خوانی را ضرورتی غیر قابل انکار دانست که مدتی است لابلای نیازهای اقتصادی و معیشتی کم رنگ شده است.

سید مختار امیری معاون عمرانی فرمانداری شهرستان نیز با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود و ضرورت رفع آنها از طریق ابزارهای فرهنگی، اهداف نظام و انقلاب را بیشتر فرهنگی دانست و تاکید کرد: باید برای افزایش سرانه مطالعه برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

مهندس امیری گسترش فعالیتهای فرهنگی را ابزار مناسبی برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برشمرد و از تنوع برنامه های فرهنگی و هنری ارشاد قدردانی نمود.

لازم بذکر است این نمایشگاه با عرضه حدود ۲۰۰۰ جلد کتاب با تخفیف ۵۰ درصد از ۱۲ بهمن الی ۱۵ اسفندماه آماده بازدید شهروندان و علاقمندان به کتاب و کتبخوانی است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر