۱۸:۵۵:۴۶ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
جشنواره ادبی ” من یک نویسنده هستم” به ایستگاه آخر رسید
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت همزمان با همایش مادران بهشتی که به مناسبت سالروز تولد حضرت زهرا(س) و روز مادر با حضور مسئولان و شهروندان در تالار مهر مرودشت برگزار شد برگزیدگان جشنواره ادبی” من یک نویسنده هستم” اعلام و مورد تقدیر قرار گرفتند. به گفته مرادی مسئول خانه

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت همزمان با همایش مادران بهشتی که به مناسبت سالروز تولد حضرت زهرا(س) و روز مادر با حضور مسئولان و شهروندان در تالار مهر مرودشت برگزار شد برگزیدگان جشنواره ادبی” من یک نویسنده هستم” اعلام و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گفته مرادی مسئول خانه فرهنگ مرودشت و دبیر این جشنواره، به همت انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در رده کودک و نوجوان و در دو بخش داستان و کتابخوانی، جشنواره ” من یک نویسنده هستم” برگزار شده و از بین ۲۵۰ اثر رسیده مجموعا ۱۴ اثر برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.

برگزیدگان با حضور حجت الاسلام آقایی امام جمعه مرودشت، میرزایی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت، سمیعی کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، عباسی رییس اداره کتابخانه های عمومی مرودشت، سجادیان فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت و سایر مسئولان شهرستان معرفی و تقدیر شدند.

برگزیدگان این جشنواره به انتخاب احمد اکبرپور نویسنده نام آشنای کشور و شهناز عمادی مسئول انجمن ادبی باران به شرح زیر می باشند:

بخش داستان:

✅ محمدرضا منصوری پور/اول
✅ زهرامددی / دوم مشترک
✅ حسن کشتکار / دوم مشترک
✅ کسی حایز مقام سوم نشد.

تقدیری ها:

✅ محسن قسامی
✅ علیرضا خلف پور
✅ مرضیه فتوحی

برگزیدگان بخش کتابخوانی( نامه ای به یک نویسنده):

✅ رده نوجوان؛ کتاب سه سوت جادویی:

✅ فاطمه بهمئی
✅ مینا معینی
✅ محمد روستایی
✅ سحر نظری

رده کودک؛ کتاب اگر من خلبان بودم

✅ زهرا گلستانی
✅ درنا زارع
✅ حسین منصوری
✅ امیرعلی زارعی


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر