۷:۱۰:۲۹ - سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹
راه اندازی باشگاه کتابخوان ها در مرودشت
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت از راه اندازی باشگاه کتابخوان های شهرستان خبر داد. شهرام صالحی در این خصوص بیان داشت: با همکاری اداره فرهنگ و ارشد اسلامی شهرستان مرودشت و همکاری انتشارات فاتحان دانش، باشگاه کتاب خوان های

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت از راه اندازی باشگاه کتابخوان های شهرستان خبر داد.
شهرام صالحی در این خصوص بیان داشت: با همکاری اداره فرهنگ و ارشد اسلامی شهرستان مرودشت و همکاری انتشارات فاتحان دانش، باشگاه کتاب خوان های شهرستان مرودشت با هدف ساماندهی علاقمندان حوزه کتاب و گسترش بیش از پیش فرهنگ کتابخوانی در میان شهروندان، راه اندازی شده است که علاقمندان می توانند جهت عضویت به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نمایشگاه کتاب تالار مهر مراجعه نمایند.
علی اسفندیاری مسئول انتشارات فاتحان دانش، با بیان این نکته گفت: باشگاه کتابخوان های مرودشت می تواند محور برگزاری رویدادهای مختلف در حوزه کتابخوانی از جمله جلسات هفتگی کتابخوانی، نذر کتاب و … باشد.
وی افزود: همچنین با هدف چرخش کتاب بین کتابخوان های شهرستان و توسعه فرهنگ اهدای کتاب، در نمایشگاه کتاب واقع در لابی تالار مهر، “میز مهربانی” قرار داده شده است.
انتشارات فاتحان دانش در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده و تاکنون بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب به چاپ رسیده است که در این میان ۲۰ عنوان کتاب به نویسندگان مرودشتی اختصاص دارد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر