۲۱:۱۵:۳۶ - شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷
ثبت بیش از ۱۲ هزار ماموریت توسط اورژانس مرودشت
مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان مرودشت اعلام کرد در ۱۱ ماه گذشته مردم ۹۱ هزار تماس با مرکز اورژانس شهرستان ثبت شده است. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت حسین زارعی با اشاره به آمار بالای خدمت رسانی اورژانس در شهرستان گفت از ابتدای امسال تا بهمن ماه

مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان مرودشت اعلام کرد در ۱۱ ماه گذشته مردم ۹۱ هزار تماس با مرکز اورژانس شهرستان ثبت شده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت حسین زارعی با اشاره به آمار بالای خدمت رسانی اورژانس در شهرستان گفت از ابتدای امسال تا بهمن ماه ۱۲ هزار و ۳۶۵ ماموریت در سطح شهرستان صورت گرفته که ۹ هزار و ۲۱۵ ماموریت شهری و بقیه ماوریت ها مربوط به حوادث ترافیکی است که این آمار حاکی از بالا بودن میزان ماموریت هاست.

 مسوول اورژانس ۱۱۵ مرودشت  با اشاره حوادث ترافیکی  که ۲۵ درصد ماموریت های اورژانس را شامل می شود افزود : ۳ هزار و ۱۵۰ مورد از ماموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی در سطح شهرستان است که ۷۰ درصد از این ماموریت ها مربوط به تصادفات جاده ای است.

زارعی ادامه داد :  تعداد مصدومین  حوادث ترافیکی ۳ هزار و ۵۳۸ نفر گزارش شده که ۲ هزار و ۲۷۱ نفر از آنها جهت انجام معاینات تکمیلی توسط اورژانس به بیمارستان شهید مطهری مرودشت انتقال داده شده اند.

ایشان با اشاره به نزدیک شدن تعطیلات نوروز و آغاز سفرهای نوروزی و لزوم رعایت نکات ایمنی گفت با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، استراحت به موقع ، رانندگی نکردن در زمان خستگی و خواب آلودگی و صبر و حوصله در زمان رانندگی و رعایت سرعت مجاز، تا حد امکان از بروز تصادفات رانندگی جلوگیری کنند.

وی همچنین افزود : در زمان وقوع حوادث ترافیکی از تجمع بی دلیل در سرصحنه خودداری  و محل را برای خدمات رسانی بهتر به مصدومان خلوت نمایند و  با کارکنان اورژانس ۱۱۵ همکاری لازم را به عمل آورند.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر