خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۰۳/۲۷ ۰۳:۳۸
شناسه خبر : 8079

شهردار مرودشت استعفا داد

داریوش احمدی، شهردار مرودشت در جلسه سه‌شنبه ۲۶ خردادماه شورای اسلامی شهر مرودشت بعد از یک سال و نیم فعالیت، استعفای خود را اعلام نمود.   به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی «مرو نیوز»، نادر امیدوار در ابتدای این جلسه ضمن مرور وقایع انتخاب دکتر احمدی به عنوان شهردار مرودشت از سوی شورای شهر، عنوان کرد: عمر ...

شهردار مرودشت

داریوش احمدی، شهردار مرودشت در جلسه سه‌شنبه ۲۶ خردادماه شورای اسلامی شهر مرودشت بعد از یک سال و نیم فعالیت، استعفای خود را اعلام نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی «مرو نیوز»، نادر امیدوار در ابتدای این جلسه ضمن مرور وقایع انتخاب دکتر احمدی به عنوان شهردار مرودشت از سوی شورای شهر، عنوان کرد: عمر مدیریت خیلی کوتاه است و انسان باید بتواند از این زمان‌های کوتاه برای عاقبت بخیری استفاده کند.

 

وی در ادامه، نامه استعفای دکتر احمدی شهردار مرودشت را به شرح زیر قرائت کرد:

 

«بسمه تعالی، ریاست محترم شورای اسلامی شهر مرودشت، با سلام، احتراماً اینجانب داریوش احمدی با توکل بر خداوند متعال و با کسب اجازه از مردم ولایت مدار، شریف و قدرشناس شهر مرودشت و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تشکر از همه مسئولین دلسوز و پرتلاش و کارکنان و پرسنل سختکوش شهرداری مرودشت استعفای خود را تقدیم می‌نمایم. لذا خواهشمند است در صورت صلاحدید با استعفای اینجانب موافقت فرمایید. با تقدیم و احترام، داریوش احمدی».

 

نادر امیدوار رییس شورای شهر مرودشت خاطر نشان کرد: یک سال و نیم است که داریوش احمدی با امضای همه اعضای شورای شهر به عنوان شهردار مرودشت فعالیت کرده است و املای نانوشته هم غلط ندارد.

 

غلامحسین یعقوبی، رییس شورای اسلامی استان فارس در این جلسه بیان داشت: در زمان انتخاب داریوش احمدی به عنوان شهردار من یکی از مخالفان بودم و در حال حاضر نیز یکی از مخالفان استعفای شهردار هستم.

 

یعقوبی خاطر نشان کرد: اگر یک عضو شورا بخواهد از مجموعه بیرون رود عضوی دیگر جایگزین می‌شود اما اگر شهردار بخواهد استعفاء دهد انرژی بسیاری از مجموعه شورا گرفته می‌شود و به همین دلیل از شهردار تقاضا دارم استعفاء ندهد.

 

مهیار قیصری، عضو شورای شهر مرودشت گفت: بحث استعفای شهردار مدتی پیش در میان بود و از شهردار تقاضا دارم به تعامل با اعضای شورا ادامه دهد.

 

علی کرم مختاری، عضو شورای مرودشت بیان داشت: شهرداری بیشتر در زمینه آسفالت فعالیت کرد و در مورد شهربازی و سالن چند منظوره کمتر فعالیت کرد و از روز اول فقط آسفالت مطرح بود.

شورای شهر مرودشت

ابراهیم همایون عضو شورای شهر مرودشت تصریح کرد: کار یک آدم تنها که هم بخواهد جوابگوی شهروندان باشد و هم جوابگوی اعضای شورا کار سختی است. وی در ادامه از استعفای شهردار استقبال کرد و افزود: شهردار باید اسبی را که سوار است بتازاند تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

 

علی اکبر همت عضو شورای شهر بیان داشت: وقتی بحث خداحافظی می‌شود انسان باید هرچه کوتاهی و خوبی است را کنار هم بگذاریم.

 

محمد علی خسروی خطاب به یعقوبی بیان داشت: انسان باید اعتماد به نفس و اطمینان کامل داشته باشد تا وارد صحنه انتخابات شیراز شود و امیدوار هستم شهردار و آقای یعقوبی هر دو موفق باشند.

 

محمدحسن زارعی‌نژاد، عضو شورای شهر مرودشت بیان داشت: یکی از وظایف مهم شورا انتخاب شهردار است و اعضای شورای چهارم با موفقیت اولین گام را برداشتند. زارعی نژاد همچنین بیان داشت: من از ابتدا حامی شهردار بودم و الان هم حامی شهردار هستم و هیچ وقت هم دوست نداشتم شهردار استعفا دهد. وی افزود: شهردار مرودشت علاوه بر دانش شهرسازی، بینش شهرسازی هم داشت.

 

وحید همایون عضو شورای شهر مرودشت تصریح کرد: متاسفانه در این مدت نه شهردار به حرف شورا بود و نه شورا به حرف شهردار بود و یک باند دنبال آقای برومندی و یک باند دنبال رحیم همایون بود.

 

وی با اشاره به اینکه در شهرداری کار انجام گرفت و خیابان های شهر آسفالت گردید اما کار شهرداری صرفا آسفالت نیست، عنوان کرد: در یک سالی که گذشت کارها صادقانه انجام نشد و کارها سیاسی بود. وی افزود: از شهردار می خواهم تا با مجموعه زیردست خود تعامل بیشتری داشته باشد و این هم به نفع وی و هم به نفع مردم است.

شورای شهر مرودشت

وحید همایون تصریح کرد: از اعضای شورا می خواهم که در انتخاب سرپرست شهرداری با خود و با مردم صادق باشند و سیاسی کاری نکنند و کسی را انتخاب کنند که واقعا صلاحیت لازم را داشته باشد.

 

وی همچنین اذعان داشت: بهتر بود شهردار سیاسی برخورد نمی کرد و اعضای شورا جناحی فعالیت نمی کردند و همه یک گروه بودیم و کاش همه با صداقت صحبت می کردیم.

 

وی اظهار داشت: اکثریت اعضای شورا دوست دارند شهردار برود و این بدین خاطر است که تعاملی بین شورا و شهرداری نبوده است.

 

اسماعیل استواری عضو شورای شهر مرودشت بیان داشت: اگر شهرداری انتخاب شود که بخواهد برای مردم کار کند در خدمتش هستیم. وی افزود: من به عنوان یک شهروند از استعفای احمدی خوشحال هستم اما به عنوان عضو شورای شهر دوست ندارم استعفا دهد و من احمدی را دوست دارم اما مردم شهر مرودشت را خیلی بیشتر دوست دارم و از استعفا شهردار خوشحال هستم.

شهردار مرودشت

نادر امیدوار رییس شورای شهر مرودشت بیان داشت: از شهردار جدید فقط عمران و آبادانی شهر را می خواهیم.

 

داریوش احمدی شهردار مرودشت ابراز داشت: شهرداری مرودشت زمانی که به من سپرده شد مشکلات زیادی داشت و ما مقدار کمی از مشکلات را حل کردیم.

 

احمدی بیان داشت: صلاح همه ما در این است که من شهردار نباشم و ارزش دوستی بیشتر از این است که ما به خاطر یک سری مسائل مقابل هم قرار بگیریم.

 

وی خاطر نشان کرد: شغل من به نوعی معلمی است و شهرداری مرودشت تجربه خوبی بود و امیدوارم بتوانم این تجربه را در دانشگاه در اختیار شاگردانم قرار دهم.

 

وی اذعان داشت: اصحاب رسانه مرودشت افرادی هستند که با دلسوزی کامل، با تخصص و تعهد و بر اساس رسالت های خود کمک کردند و از انتقادها تشکر می کنم و انتقاد باید باشد تا سازندگی به وجود بیاید.