خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۱۱/۱۲ ۰۴:۲۵
شناسه خبر : 5879

سرانجام گزینه ریاست اداره ارشاد مرودشت مشخص شد

پس از بلاتکلیفی ۵ ماهه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت و پیگیری های مداوم اصحاب فرهنگ و رسانه های مکتوب و مجازی، سرانجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت، مشخص گردید.   به گزارش پارس دشت، به گفته منابع موثق، عبدالحسین رحیمی کارمند رسمی آموزش و پرورش و مسئول فعلی درمانگاه فرهنگیان ...

IMG_3615

پس از بلاتکلیفی ۵ ماهه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت و پیگیری های مداوم اصحاب فرهنگ و رسانه های مکتوب و مجازی، سرانجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت، مشخص گردید.

 

به گزارش پارس دشت، به گفته منابع موثق، عبدالحسین رحیمی کارمند رسمی آموزش و پرورش و مسئول فعلی درمانگاه فرهنگیان مرودشت که حدود سه ماه قبل برای تصدی این جایگاه اعلام آمادگی کرده بود، مراحل اداری لازم را پشت سر گذاشته و احتمالأ در این هفته معارفه خواهد شد.

 

هرچند بلاتصدی ماندن این جایگاه مهم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب مزین به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» شده بود، عجیب و باورنکردنی بود، اما امید است با حضور عبدالحسین رحیمی، این اداره بتواند کاستی های گذشته را جبران نموده و بر مشکلات ناشی از کمبود اعتبار، پرسنل و … فائق آید.