۴:۲۵:۵۱ - یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
سرانجام گزینه ریاست اداره ارشاد مرودشت مشخص شد
پس از بلاتکلیفی ۵ ماهه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت و پیگیری های مداوم اصحاب فرهنگ و رسانه های مکتوب و مجازی، سرانجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت، مشخص گردید.   به گزارش پارس دشت، به گفته منابع موثق، عبدالحسین رحیمی کارمند رسمی آموزش و پرورش و مسئول فعلی درمانگاه فرهنگیان

IMG_3615

پس از بلاتکلیفی ۵ ماهه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت و پیگیری های مداوم اصحاب فرهنگ و رسانه های مکتوب و مجازی، سرانجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت، مشخص گردید.

 

به گزارش پارس دشت، به گفته منابع موثق، عبدالحسین رحیمی کارمند رسمی آموزش و پرورش و مسئول فعلی درمانگاه فرهنگیان مرودشت که حدود سه ماه قبل برای تصدی این جایگاه اعلام آمادگی کرده بود، مراحل اداری لازم را پشت سر گذاشته و احتمالأ در این هفته معارفه خواهد شد.

 

هرچند بلاتصدی ماندن این جایگاه مهم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب مزین به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» شده بود، عجیب و باورنکردنی بود، اما امید است با حضور عبدالحسین رحیمی، این اداره بتواند کاستی های گذشته را جبران نموده و بر مشکلات ناشی از کمبود اعتبار، پرسنل و … فائق آید.

  1. ناشی   بهمن ۱۲, ۱۳۹۳  

    خوبه. پس بالاخره نصب شد؟؟؟؟؟؟؟

  2. حسین کوچیکو   بهمن ۱۲, ۱۳۹۳  

    الله برای تو خریدم که الله نگهدار تو باشد رییس پیش دانشگاهی ما بود انضباط من را ده ولی کارش درسته

  3. شهروند   بهمن ۱۲, ۱۳۹۳  

    چ فرقی میکنه رییس داشته باشه یا نداشته باشه؟

  4. جابر زارع   بهمن ۱۳, ۱۳۹۳  

    احسنت به مدیر کل ارشاد فارس

  5. صفری   بهمن ۱۳, ۱۳۹۳  

    مدیر بومی و کاربلدی هست.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر