خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۱۲/۱۹ ۰۴:۱۷
شناسه خبر : 6560

شهردار مرودشت: افزایش سرانه فضای سبز در اولویت کار شهرداری قرار دارد

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری مراسم ویژه ای با حضور‏ فرماندار شهرستان مرودشت، حجت السلام والمسلمین آیت الله موسوی نژاد و مسئولین شهرستان، درانتهای بلوار شهید چمران – شهرک بقیه الله برگزار گردید.   داریوش احمدی شهردار مرودشت در این مراسم در ...

IMG_3370

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری مراسم ویژه ای با حضور‏ فرماندار شهرستان مرودشت، حجت السلام والمسلمین آیت الله موسوی نژاد و مسئولین شهرستان، درانتهای بلوار شهید چمران – شهرک بقیه الله برگزار گردید.

 

داریوش احمدی شهردار مرودشت در این مراسم در جمع کثیری از شهروندان و مدیران شهرستان ضمن گرامیداشت این هفته و همچنین تسلیت به مناسبت دهه فاطمیه به بیان نکاتی پیرامون سرانه فضای سبز شهری و اهمیت آن با توجه به وجود آلاینده های محیطی که معلول احداث و راه اندازی کارخانجات صنعتی می باشد، پرداخت.

 

شهردار مرودشت در ادامه از احداث سه پارک و افزایش فضای سبز تا پایان سال جدید و همچنین بهره برداری بخشی از آنها تا پایان امسال خبر داد. وی تلاش مجموعه شهرداری را در جهت افزایش سرانه فضای سبز شهری و همچنین مکانیزه کردن و استفاده از روشهای نوین آبیاری در جهت حل و بهبود روند بحران خشکسالی را دانست.

 

شهردار مرودشت در ادامه افزود: دیگر تلاش های شهرداری در حل این بحران را استفاده از گونه های مقاوم گیاهی در جهت ایجاد فضای سبز و کاهش استفاده از آب نام برد و از همه خواست تا تلاشی مضاعف در جهت ایجاد محیطی امن همراه با توسعه پایدار  ،جهت نسل های آینده، با برنامه ریزی دقیق و مطمئن داشته باشند.

 

شهردار مرودشت درپایان به اهمیت کاشت درخت در جامعه اشاره کرد و گفت: منابع طبیعی و فضای سبز نماد و معرف منطقه است و باید تلاش کنیم این نعمت ارزنده خدادادی را حفظ کنیم و پاسداری از طبیعت یک تکلیف دینی است چرا که حفظ این طبیعت به معنی حفظ زینت شهرستان می باشد.